Dere med hyperemis

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Hvilken medisiner har dere gått på som har virket og hvilke bivirkninger har dere fått?
Jeg har prøvd largactil men hjalp ikke så mye. Har idag begynt på afipran men fikk ekstrem vondt i hodet men vet ikke om det skyldes det eller de andre medisinene jeg fikk.
Kan bare gå på det i Max 5 dager så vet ikke hvor bra det er.

Last edited:
Jeg har vært sykmld med kvalme og dårlig form siden uke 6, men har ikke fått den diagnosen ;) har gått på postafen men heldigvis er jeg ferdig med alt av tabletter nå :) formen er på rett vei. Men fortsatt ikke topp

Jeg har vært sykemeldt pga. Det siden januar. Har prøvd postafen og afipran ( gått på disse siden første innleggelse i februar), prøvd phenergan men den ble jeg helt slått ut av! Jeg er 28 uker nå, og kaster fortsatt opp, men går på afipran og postafen, og holder det nogen lunde i sjakk. :) har klart å gå opp 5 kg i alle fall! Masse lykke til, og hold ut! ❤️

Var bare phenergan som hjalp hos meg. Ble helt slått ut i starten, men kroppen ble vant til det etterhvert og da fungerte jeg bra! Prøvde flere andre også, men de hadde ingen effekt på meg.

Back
Topp