Dere med hund......

Jeg var ofte ute med hunden min da hun var valp, i begynnelsen stod vi opp hver tredje time natten igjennom, og enda hendte det at det var uhell (hadde ikke bur). Det tok tid før hun var renslig, noen hunder trenger mer tid enn andre, tror hun var nesten fem måneder før hun var helt husren, men da ble det endelig litt færre turer ut på dagtid, og null turer ut om natta. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vår ble stueren fort.

Sånn var det hos oss. Fungerte også nå hos svigermor. Stueren med en gang.

1. Ute etter mat, drikke, lek og søvn!
2. Sov i bur natta.
3. Bur eller liten gang når vi var bort. (Var borte veldig lite og korte perioder i starten)
4. Eddik vann på sprutflaske. Sprayet der dem har hatt uhell. Vaske vanlig er ikke nok. Lukta ligger igjen. Vask med samaliak og du sliter vanvittig. Da dem bare går mer på do inne.
5. Mye skryt og godbiter når dem gjør det riktig.

Vår hadde to -tre uhell inne.
Svigermor sin litt flere da hun ikke hørte helt ette meg og mannen min først.. ;)

Og vår søyt kun to netter for at hun måtte på do. Var de to første dagene. Hun stod rett utenfor soverommet og døren itillegg oss var åpen.

Når hun var stueren droppet vi bur.

Kira sover nå lett 8 timer i bur på natta uten dobesøk:D men passer vi ikke på på dagtid gjør hun fra seg inne. Men jeg har begynt å lukke dører slik at hun ikke kan traske fritt så det er lettere å passe på så det er mindre uhell. Men hun sier ikke ifra når hun må ut så stueren blir hun ikke med det første.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp