Dere med hull i navlen...

maltesers

Forumet er livet
Skal dere ta ut ringen/stanga? Jeg har virkelig lyst til å beholde den der så lenge så mulig. Vil ikke at det skal gro igjen. Har jo tross alt hatt den siden jeg var 16[;)][8D]
Veit om flere som har hatt sånn plastrør i mellom.
Noen med erfaringer??

Tar den ikke ut før jeg må[8D]

Ei venninne av meg tok den ut, men stakk den gjennom med jevne mellomrom - det grodde ikke igjen, og nå har hun smykke i igjen[:)]

Går det hvis vi får utover navel da??[8D][8D] Haha, da veit jeg ikke hvordan magen min kommer til å se ut heller da[8D]

Tydeligvis, for venninna mi fikk utovernavle ut i svangerskapet[;)]

Haha, [:D][:D] Ja det får heller bare være[;)]

Når jeg gikk gravid med sønnen vår (for ca 4 år siden) så fikk jeg aldri noe problem med den så den satt i hele tiden[;)]
Er nå 13 + 0 i morgen å har heller ikke denne gangen tenkt å fjerne den hvis jeg ikke må.
Å da blir den ikke ute lenge[:D]

jeg tok ut min da jeg ble gravid med førstemann, ser godt hullet enda, det er 4 år siden.
så tror ikke det er noe probl og få dobben igjennom etter du har født[:)]

Tok ut min da jeg gikk gravid med N. Har ikke giddi å sette den inn igjen men ser godt hvor hullet er enda[:)]

Tok den ut sist gang, når magen begynte å vokse. Tenkte å la være å sette den inn igjen etterpå, siden jeg hadde hatt den der i 10 år, men sånn ble det ikke! Jeg fikk verdens styggeste arr der, så den sitter i den dag i dag. Arret er så og si borte men jeg føler navlen ser helt rar ut uten [8D][8D]

Tok den ut med første og glemte den etter det [8D]

Trodde det var infeksjonsfare forbundet med å ha piercing i navelen jeg?
Ikke ment som kritikk til noen altså,men mener jeg har hørt det en gang.

ORIGINAL: *englefjes*

er ikke større infeksjonsfare med piercing som gravid, enn det er som ikke gravid.
det er bare til å huske å rense smykket/og rundt smykket med jevne mellomrom...

Har det noe mer å si når man er gravid?? Det er vel bare med en gang man tar den hvis man ikke er flink til å rense??

ORIGINAL: turteldue

er ikke større infeksjonsfare med piercing som gravid, enn det er som ikke gravid.
det er bare til å huske å rense smykket/og rundt smykket med jevne mellomrom...

Det gjør man vel bare i begynnelsen uansett???

ORIGINAL: maltesers

Har det noe mer å si når man er gravid?? Det er vel bare med en gang man tar den hvis man ikke er flink til å rense??

hei kommer med litt fra helse delen igjen...
det har ikke noe å si om du er gravid eller ei. er man flink å rense er det svært liten infeksjonsfare.
kos dere med pierscingen så lenge dere SELV måtte ønske det.
det er kun dere som bestemmer om dere skal ha den i no når dere er gravid eller ei.
hilsen en som gjerne ser litt ekstra og har egne tanker om gravide med pierscing.(ser bare rart ut)

Kommer luskende fra mars.. [:)]

Har ingen erfaringer akkurat men jeg vet at man kan bestille piercinger "spesial"laget for gravide på nette.
Ektra lang stang og sånt

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: maltesers

hei kommer med litt fra helse delen igjen...
det har ikke noe å si om du er gravid eller ei. er man flink å rense er det svært liten infeksjonsfare.
kos dere med pierscingen så lenge dere SELV måtte ønske det.
det er kun dere som bestemmer om dere skal ha den i no når dere er gravid eller ei.
hilsen en som gjerne ser litt ekstra og har egne tanker om gravide med pierscing.(ser bare rart ut)

Det er jo nettopp det jeg sier!! At rensinga ikke har noe å si....
Greit nok at du syns det ser rart ut, men det er vel ikke akkurat mange gravide som i det hele tatt blotter navlen sin???!
Jeg spør fordi jeg ikke har lyst til å ta den ut og la hullet gro igjen! Blitt endel av meg!!!

ORIGINAL: kricam

Kommer luskende fra mars.. [:)]

Har ingen erfaringer akkurat men jeg vet at man kan bestille piercinger "spesial"laget for gravide på nette.
Ektra lang stang og sånt

Det var lurt[;)] Stanga mi er sikkert ikke lang nok!

ORIGINAL: Nemina

Tok den ut med første og glemte den etter det [8D]

Samme her, savnet ble ikke så stort som jeg trodde [;)] Men hadde dn i ti år, så hullet er fortsatt der, er jo bare å sette den i igjen[;)]

Back
Topp