Dere med gutter

Kosekaninen, koseteppet og smokken...
Han prøver seg til stadighet på gravemaskiner og verktøy, men vi er ganske strenge på at lekene ikke hører hjemme i senga.

kosen sin, et skjerf jeg brukte for lenge siden.
av og til traktoren, biler etc
noen ganger bok

DEt varierer...han har ALLTID med seg kosebamsen sin...den er livsviktig..
Han kan også gjerne få med seg en bil eller noe sånt,også en bok han har om Elias....[:)]

Eldstemann har aldri tatt med seg annet i senga enn smokkene sine! [:D]
Bamser og slikt har han aldri hatt noe som helst interesse av, og han har aldri spurt om å ha med noe i senga. [:)]

Yngstemann har stort sett med seg en koseklut (i tillegg til smokk) i senga, men han er ikke avhengig av den lenger. [:)]

Bamsen og... ein matpensel! (sånn til å pensle boller o.l. med)[:D]

en del bamser og sutter...

Lillemann har en blå bamse og en kanin som han sover med hver natt.. Syns det er så søtt når han ligger og holder rundt! 

Min hadde med seg 3 bøker i senga når han la seg i kveld.. Lurer på hva han skal med bøker på et mørkt rom, men bøkene SKA han ha med seg hver kveld.. [;)]

her er det lynet kaninen fra rorry racerbil, postmann pat hellikopteret og en sånn dinosaurus lommelykt han fikk da broren var på walking with dinosaurs som lå i senga da jeg var oppe for litt siden[8D] rart han får sove egentlig, for den kaninen prater, og har hakk en eller annen plass, for den kan plutselig begynne å skravle....

Back
Topp