Dere med gutter i 4-årsalderen

Mammatiloliver

Forelsket i forumet
Jeg har en gutt på 4,5 år som har mange kompiser som er et år eldre... Han ser disney junior som jeg føler er greit aldersmessig, men han ser også beyblade, lego chima og ben10.. Føler kanskje at han er litt ung til disse men det er det kompisene ser på og det de leker ut i fra... Så det jeg egentlig sko frem til er: Hva ser ditt barn på?:)

Min på 3.5 ser mest Disney Junior, Mikkes Klubbhus og Handy Manny. Så er Fantorangen fremdeles gøy og spesielt Peppa Gris. Han er ikke så veldig glad i å se tv egentlig. Ser ikke så lenge av gangen før han er oppe av sofaen for å gjøre noe annet. Det som jeg har lagt merke til fenger aller mest er serier med ordentlige barn og voksne. Så Jul i Svingen er midt i blinken:)

Ja her er også det med "ekte folk" i populært. Vi hadde en lang periode med alle typer Astrid Lindgren filmer: Emil, Pippi, Bakkebygrenda +++ (pappan er svensk da...) ;) Men som sagt har det avansert litt i løpet av høsten... Ettersom han også er en aktiv gutt med mye lyd og litt svingende humør har jeg lurt litt på om vi må begrense tegneseriene... Men synes det er litt vanskelig ettersom han har fått sett på de frem til nå + at det er disse kompisene ser på:)

Her får hverken 5 eller 6,5 åringen se på tegnefilm med kamp og så videre. De er veldig fornøyd med brannmann sam, mummi og villmarksbarna :-) Og så lenge ingen av dem sier noe om det holder vi det slik :-)

Disney junior. Så er også Diego veldig populært, det går på nick jr. og anbefales! Diego er fetteren til Dora the explorer;)

Jeg har en gutt på 4,5 år som har mange kompiser som er et år eldre... Han ser disney junior som jeg føler er greit aldersmessig, men han ser også beyblade, lego chima og ben10.. Føler kanskje at han er litt ung til disse men det er det kompisene ser på og det de leker ut i fra... Så det jeg egentlig sko frem til er: Hva ser ditt barn på?:)

Min sønn som er 5 år ser også på beyblade, ben10 og lego chima, samt avatar, winx og my litle ponny. Han ser gjerne dora , onkel skrue på eventyr og mummi, men liker best tegnet film. Lar han ikke se avangers og batman.
Har sett alt selv før han ser det, men ikke lett å kontrollere alt han ser på som ligger under kategorien barn på nettbrettet.

Last edited:
brannmann sam, Ronja Røverdatter, emil, pippi og knerten er favoritter her :-) han er 4,5 år

Back
Topp