Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere tips til fine farger på gutterom? Har to jenter fra før,så er ute i nytt terreng og trenger tips hadde tenkt på en slags blåfarge,men er åpen for alle forslag
Grønt og brunt er jo også fint selv brukte jeg mange sterke farger til gutten vår. Veggene var lyse og interiøret var i blått, rødt, grønt, gult og oransj. Syns det ble veldig friskt og fint
Vi har hvite vegger, og hvite møbler. Resten går i blått i litt ulike nyanser faktisk. Har vimpler med navnet hans hengende på veggen, som jeg er veldig fornøyd med. Og walkstickers ved sengen som det står "sov godt lille skatt" på
Var på hotell for noen uker siden, og der hadde de en nydelig blåfarge på veggen. Type gammel blå eller noe sånn (vet ikke hva jeg skal kalle den). Skal ha den på ene veggen på gutterommet i nye leiligheten
Var og kikket på farger i dag,men det ble for mye å velge i får ta meg en tur senere.. Ser kanskje for meg en type blåfarge,men det er jo så mange.. Må vel bare ta sjansen og velge en etter hvert
Vi har tre hvite vegger og en gråblå. Og en del elementer med grønt, blått og brunt. Nå blir det til at han skal dele rom etterhvert med lillesøster i magen, så da blir det er multi-farge-rom
Sønnen vår på 3 år har retroblå på veggene på rommet sitt. Lillemann i magen skal få et brunt rom, med hvite møbler og innslag av grønt for å få inn litt friske farger
Duggblå fra jotun synes jeg er veldig fin pusset opp gangen i sommer og valgte denne. Hvis jeg får gutt, skal jeg bruke fargen på gutterommet. (må først kjøpe ett større sted å bo da, har bare ett soverom her)