Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: @ne
ORIGINAL: smash
@ne, driver du med oppdrett? Fantastisk flotte golden!!
september, hihihihi, utrolig kult bilde!! Vakker hund!!
tango, nyyydelig!
Jepp[;)]
(Må legge til at det er ikke alle på bildet som bor hjemme hos meg, noen er ute på for[;)])
tango, nyyydelig!
Jepp[;)]
(Må legge til at det er ikke alle på bildet som bor hjemme hos meg, noen er ute på for[;)])
Så moro! Golden er bare fantastiske!! Vet du sånn ca hvor mye trim en golden trenger når den er voksen?
Vår oppdretter sier ca 1,5 timer, mens andre mener det er for lite til å være en stor rase..
tango, nyyydelig!
Jepp[;)]
Så moro! Golden er bare fantastiske!! Vet du sånn ca hvor mye trim en golden trenger når den er voksen?
Vår oppdretter sier ca 1,5 timer, mens andre mener det er for lite til å være en stor rase..
Ingen fasitsvar[;)] Men det er en stor, aktiv hund, så en skikkelig god tur bør de absolutt få[:)]
Mine får mellom 1-2 timer hver dag, kommer litt an på hva vi gjør... Hvis vi sykler så blir det kortere økter, går vi i fjellet blir det gjerne lengre... Og er det en dag alt skjærer seg med tanke på tur, så er de godt fornøyd med å sløve foran tv'en en kveld sammen med meg[:D][:D][:D] Men det er ikke ofte det skjer altså[8D]