Dere med golden retriever!

smash

Forumet er livet
VIP
Kan jeg få se bilde av den??[:D]

Dyttehjelp ønskes[:D]

Han er veldig gylden i fargen, kommer ikke så godt frem her.. Bildet er tatt med mobil.. Artig bilde da [:D] Det utrykket [:D]

Lexi (Iaka's Evolution)

Baltus (Iaka's Last Man Standing)

Lotte (Iaka's Moonlight)

Donny (Nuch Iaka's Armageddon)

Tina (Iaka's Golden Eye)

Lukas (Nuch Xanthos Apostle)

Lady (Nuch Jako's Unique Lady) 

Nemi (Nuch Jako's Never Ending Story)
jepp... det snødde[:'(][:'(][:'(]

@ne, driver du med oppdrett? Fantastisk flotte golden!!

september, hihihihi, utrolig kult bilde!! Vakker hund!!

tango, nyyydelig!

Her er min golden:

Hehe, litt morsomt dette bildet! Han har hele hode til mopsen inni munnen![8D]

ORIGINAL: smash

tango, nyyydelig!

Jepp[;)]
(Må legge til at det er ikke alle på bildet som bor hjemme hos meg, noen er ute på for[;)])

ORIGINAL: @ne

tango, nyyydelig!

Jepp[;)]
(Må legge til at det er ikke alle på bildet som bor hjemme hos meg, noen er ute på for[;)])

Så moro! Golden er bare fantastiske!! Vet du sånn ca hvor mye trim en golden trenger når den er voksen?
Vår oppdretter sier ca 1,5 timer, mens andre mener det er for lite til å være en stor rase..

tango, nyyydelig!

Jepp[;)]

Så moro! Golden er bare fantastiske!! Vet du sånn ca hvor mye trim en golden trenger når den er voksen?
Vår oppdretter sier ca 1,5 timer, mens andre mener det er for lite til å være en stor rase..

Ingen fasitsvar[;)]  Men det er en stor, aktiv hund, så en skikkelig god tur bør de absolutt få[:)]
Mine får mellom 1-2 timer hver dag, kommer litt an på hva vi gjør... Hvis vi sykler så blir det kortere økter, går vi i fjellet blir det gjerne lengre...  Og er det en dag alt skjærer seg med tanke på tur, så er de godt fornøyd med å sløve foran tv'en en kveld sammen med meg[:D][:D][:D]  Men det er ikke ofte det skjer altså[8D]

tango, nyyydelig!

Jepp[;)]

Ingen fasitsvar[;)]  Men det er en stor, aktiv hund, så en skikkelig god tur bør de absolutt få[:)]
Mine får mellom 1-2 timer hver dag, kommer litt an på hva vi gjør... Hvis vi sykler så blir det kortere økter, går vi i fjellet blir det gjerne lengre...  Og er det en dag alt skjærer seg med tanke på tur, så er de godt fornøyd med å sløve foran tv'en en kveld sammen med meg[:D][:D][:D]  Men det er ikke ofte det skjer altså[8D]

Ok, er det jeg også tenker, at man må se ann bikkja.
Laban på 5 mnd har MASSE energi, og får ca èn lang til på 45 min nesten hver dag, pluss en 10 minutters tur 3 ganger om dagen.
Pleier å være mye i skogen også, og der går han løs og får ut MASSE energi[:D]

Åh alle de nyyyydelige goldenhundene:) *smelt*

Vår bestegutt får en halvtime tur på morgenen og en times tur på ettermiddagen.. I helgene blir det lengre turer, og det virker som han synes det er fint. I tillegg trener vi litt mental trening og søk i skogen:)

Back
Topp