Dere med GHD rettetang!

Vesla85

Gift med forumet
HVOR fantastisk er egentlig denne? Hvor lang tid bruker dere på å rette håret med denne? Og er det overhode ikke noe negativt å si om den?

Vil gjerne se bilder av hår rettet med GHD! [:)]

Jeg er sååååå nære å bestille meg nå! (Har hatt flere typer fra før, alle fra frisør, og ok fornøyd med de alle)

jeg er kjempe fornøyd med min. har hatt den nå i 2 år tror jeg. er kjempe lett å krølle/ stritte håret med[;)] har ikke bilde da, men kan si at jeg har veldig tynt skulder langt hår. kunne ikke tenkt meg en annen selv om det kanskje finnes noen som er like god, men billigere..

Har knalltykt og langt hår, og om jeg skal bruke skikkelig lang og god tid på å rette med GHD så bruker jeg en time, men kan godt få det unnagjort på 20 min om jeg er rask.

Den er ****FANTASTISK**** !

Nå har jeg nett fått min, bruker vel mellom 5-10 min, men så har jeg tynt å skulderlangt hår da! [:)]

Kløøøøør i fingrene etter å bestille en bursdagsgave til meg selv - fra meg selv [:D]

Vil BARE høre positivt altså!!!![8D]
(Bestilte en igår kveld[:D])

[:)]

lurer på å bestille jeg og Vesla85 - men er de virkelig såååå mye bedre enn de andre??

den jeg har hatt til nå koster 199,- på clas olsson liksom, å den har funka kjempebra i 2 år før den tok kveld liksom...[8|]

Vil høre flere erfaringer! [:)][:)] Og VELDIG gjerne se bilder!!

OPP!

Back
Topp