Dere med Garmin klokke...

Attpåskatt?

Flørter med forumet
Er det vanlig at man har lite bodybatteri og høyt stress under graviditet? Eller har dere også merket forandringer nå i starten av graviditeten?

Her er både sleepscore og bodybatteri latterlig dårlig i det jeg våkner. Høyere hvilepuls visste jeg om på forhånd, den gikk fra ca 58 før, og nå er den ca 65

Jeg hadde også det, men tok den av meg for noen dager siden når hvilepulsen begynte å gå ned igjen.. ble bare stressfaktor for meg å følge med på!

Ja, tror klokka plukker opp at kroppen jobber hardt med et stort prosjekt. Hos meg har hvilepulsen gått opp fra ca 50 til 60, HRV-status er lav, og stressnivå høyt.

Ja, tror klokka plukker opp at kroppen jobber hardt med et stort prosjekt. Hos meg har hvilepulsen gått opp fra ca 50 til 60, HRV-status er lav, og stressnivå høyt.
Godt å se at det ikke bare er hos meg, tenker jo at det er naturlig siden kroppen jobber masse. Men litt kjekt å høre andre sine erfaringer også :)

Ja det er vanlig og er hvorfor jeg setter Garmin i gravidmodus som gravid :)

Ja det har jeg allerede gjort, men vil det gjøre noe forskjell i forhold til målingene? Eller er det kun for å følge graviditeten?
Er vel helst for å unngå at de ‘unormale’ målingene skal registreres som mine normale. Jeg ser ikke så mye på målingene mine men vet at stress ligger body battery ligger lavt stort sett hele tiden og hvilepulsen ligger høyere enn normalt.

Er vel helst for å unngå at de ‘unormale’ målingene skal registreres som mine normale. Jeg ser ikke så mye på målingene mine men vet at stress ligger body battery ligger lavt stort sett hele tiden og hvilepulsen ligger høyere enn normalt.
Ahh, da lærte jeg noe nytt i dag også :)

Back
Topp