Dere med flere tuttebarn..

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Teit spørsmål sikkert. Men nå er yngste 6måneder og har begynt med større tutt, han har brukt de 0-6mnd til nå, så da bruker han nå samme type som storebror på 2år bruker. Hvordan gjør dere det? Bruker barna de samme tuttene og bare kokes ofte eller merker dere dem på noe vis? :p

Jeg har forskjellig smokk til mine to, så de ser forskjell på de.

Jeg ville gitt begge ny tutt hver morgen og kveld og så har de hver sin gjennom dagen (minste sin byttes også om den faller på bakken). Sikkert praktisk med forskjellig utseende for barnas del.

Jeg tror ikke jeg hadde vært så nøye på hvem som er hvem sin.
I barslegruppa byttet ungene på suttene hele tiden, det samme i barnehagen.

Ville gitt de ulike sutter - tenker det blir vanskelig å slutte med sutten når de bruker de om hverandre. Den største skal jo slutte "snart" mens lillebror må jo ha de mye lengre...

Bare det jeg tenker - tror ikke det har så mye å si hygenisk. De er jo tett på hverandre hele tiden og hoster og nyser på hverandre uansett...;)

Nå har eg ikkje de problemet Pga minste min vill ikkje ta tutt. Men eg hade nog køpt Olika till de.

Jeg hadde forskjellige Smokker til de ja. Selv om de kokes ofte så hygienisk så hadde det vil ikke mye å si, men jeg synes det høres ekkelt ut og dele Smokker...

Prøvde på at de hadde forskjellige når de brukte tutt, men de byttet på så mye selv at jeg gav opp etter en stund:rolleyes: Kokte alle jeg fant hver kveld da. Gikk fint når eldste skulle slutte likevel. Tok 4 tutter og kvittet oss symbolsk med de. Var ikke noe problem :)

Er ikke i den situasjonen selv, men set ikke for meg at vi hadde vært så veldig nøyne på det:p

Her brukte de smokkene om hverandre, var aldri nøye på det.

Vi har hatt forskjellige smokker, med forskjellig utseende. Storebror sluttet helt nå i forrige uke (brukt den bare på natten siste året), og ser nå så utrolig praktisk det var. Han har spurt etter smokkene sine noen ganger, og lurer av og til på om det er hans eller lillebroren sin dersom han feks. ser en på gulvet. Han ser da etter, og ser at det er lillebroren sin og ikke hans ;)

Hadde ikke vært så nøye på det tror jeg! Bare kokt de litt oftere!

Back
Topp