dere med flere barn...

Gullnr3_81

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Er dere like "gira" nå som dere var når første kom??
Jeg var ferdig med all innkjøp ihertfall 1 mnd om ikke 2 før fødsel.
Pluss at barnerommet var helt klart selv om guttungen skulle sove med oss de første mnd.
Denne gangen er vi ikke like "gira" tar det som det kommer.

Har klær, seng, stellebord og vogn klart, men slik som bilstol har vi ikke kjøpt inn enda...

Jepp [:)] Like gira hver gang vi og venter nummer 4 nå!

Tar det litt mer med ro nå,men det er nok også fordi vi har omtrent alt av klær og utstyr fra før,så det er ikke så mye å kjøpe inn.Men driver å finner frem og vasker babytøy,dyner og sengetøy,vasker det som kan vaskes til barnevogna og sånt nå,og merker at jeg begynner å bli litt gira nå ja[:D]Har holdt på en ukes tid nå[:)]

Gleder meg jo selvfølgelig - men ikke like stressa og gira kanskje.
Har jo ingenting klart enda, og klarer nesten ikke å begynne å gjøre klart heller.

Sist stod senga klar, og sykehusbagen hadde jeg i det minste funnet frem selv om den heller ikke var pakket ordentlig da. Nå vet jeg ikke helt hvor alt er engang.

nej er ikke det om jeg skal være ærlig.. er liksom noe annet denne gangen, er mye roligere denne gangen, føler ikke det haster sånn å få ting klart:) og nå har jeg jo ei snuppa på snart 2 år som krever en del:p

ja føler eg er like "gira" nå som med di 2 andre!
er så utolmodi no at eg holder på og miste mote helt[:(]

Har ikke barn fra før, men føler meg ikke noe spess gira. Koser meg med graviditeten og tar livet med ro. Har ikke stresset med noe føler jeg enda. Har liksom en "tar en dag om gangen" mentalitet hehe. Det er fortsatt mye på innkjøpslisten. Men har det viktigste så tar det når det faller seg naturlig.
Vi gleder oss selvfølgelig, men danser ikke på skyer nei hihi

Jeg gleder meg like mye, men tar det hele mer med ro.
Jeg har det meste fra før. Har funnet det fram og vasker det litt etter litt her. Men så vet jeg liksom hva som venter denne gangen, både når det gjelder fødsel og tida etterpå. Er selvfølgelig spent på hvordan fødselen vil gå denne gangen og hvordan babyen er i forhold til førstemann. Har ikke hatt så mye tid til meg selv denne gangen heller siden jeg har jobba fullt og har et barn fra før.
Synes det er veldig stas at det blir ei jente denne gangen da, så koser meg med alt det rosa babytøyet [:)]

hehe kjenner meg igjenn her..tar ting ganske så me ro egentlig[:D]
førstemann slukte jeg alt bare det sto graviditet..BV er vel det eneste jeg sluker i dette svangerskapet[8D]

gler mej like masse[:D]
men dinna gangen her stor kosa ej mej med graviditeten sia ej he lite plage[:)]
å håpe virkelig ej går heilt te termin dinna gangen her,fødte sist i veke 37[;)]
ikkje he ej pakka sjukhus baggen,ikkje he ej vaska klær,dyner og sengesett og trekke på bilstolen og kanten på vugga...
he visst ganske så go tia dinna gangen[:D]
sist sto alt klart lenge før fødselen....men vi he jo alt fra før som vogn,bilstol,vugge og seng[:)]
tenkte ej måtte så snart begynne å tenke på å pakke sjukhusbaggen,skrive ei liste ka ej skal ha med og vaske det ej skal ha med...
stakkars sambo er heilt stressa og går med konstant høg puls[8D][:D]

ORIGINAL: tinemor fra sula

gler mej like masse[:D]
men dinna gangen her stor kosa ej mej med graviditeten sia ej he lite plage[:)]
å håpe virkelig ej går heilt te termin dinna gangen her,fødte sist i veke 37[;)]
ikkje he ej pakka sjukhus baggen,ikkje he ej vaska klær,dyner og sengesett og trekke på bilstolen og kanten på vugga...
he visst ganske så go tia dinna gangen[:D]
sist sto alt klart lenge før fødselen....men vi he jo alt fra før som vogn,bilstol,vugge og seng[:)]
tenkte ej måtte så snart begynne å tenke på å pakke sjukhusbaggen,skrive ei liste ka ej skal ha med og vaske det ej skal ha med...
stakkars sambo er heilt stressa og går med konstant høg puls[8D][:D]

Hehe...min samboer spurte også om jeg kanskje kunne pakke den der baggen snart. Han visste ikke hva han skulle ta med hvis det brått skjedde noe og stressa litt over det der [8D]

Ikke like gira. Men nå har vi endelig fått flytta og må pakke ut alt sammen igjen. De fleste innkjøp er vi ferdig med, så jeg skal straks begynne å vaske tøyene hans og pakke bagen min. Er det viktigste forøyeblikket.

Back
Topp