Dere med flere barn

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Når kom magen med nr. 2 ?
Dette er mitt 3 svangerskap,men kun 1 fullgått der magen/livmoren vokste mye. Så lurer på når magen kom med nr .2 for deg ? Har jo litt ekstra polstring nå,da jeg fødte for 11 mnd siden og.

Godt spm. Dette er min nr 2 og med nr 1 hadde jeg mage allerede i uke 6. Det er jo neste uke i dette sv.skapet. så blir spennende å se når den kommer denne gangen.. jeg har også mer polstring denne gangen :)

Godt spm. Dette er min nr 2 og med nr 1 hadde jeg mage allerede i uke 6. Det er jo neste uke i dette sv.skapet. så blir spennende å se når den kommer denne gangen.. jeg har også mer polstring denne gangen :)
Da følger vi nok hverandre litt tror jeg :p blir spennende å se. Jeg vil jo skjule det en stund til, men kjenner at om jeg blir mer kvalm og magen bare popper så får det bare være:hilarious:

Da følger vi nok hverandre litt tror jeg :p blir spennende å se. Jeg vil jo skjule det en stund til, men kjenner at om jeg blir mer kvalm og magen bare popper så får det bare være:hilarious:
Er spent på hvor lenge jeg klarer å skjule det denne gangen.. funka i svært kort tid sist :wacky: tok ks med første, så er litt spent på hvordan det kommer til å se ut der arret er også jeg :oops:

Er spent på hvor lenge jeg klarer å skjule det denne gangen.. funka i svært kort tid sist :wacky: tok ks med første, så er litt spent på hvordan det kommer til å se ut der arret er også jeg :oops:
Ja, men det kan jeg forstå at du er spent på. Kan jeg spørre om det var planlagt ks?
Har du vurdert gravid klær? :hilarious:

Med førstemann tok det laaaaang tid før magen kom, mens med andremann som kom 5 år etter visstes det før det hadde gått tre mnd - mange trodde jeg skulle ha tvillinger:p ble gravid med nr tre 1år etter andremann og da kom også magen ganske fort. Det samme skjedde med nr 4, men da visstes det på gangen ganske tidlig også:hilarious:
Nå er magen temmelig oppblåst og jeg takler ikke å gå i trang høytlivsbukse:rolleyes:

Ja, men det kan jeg forstå at du er spent på. Kan jeg spørre om det var planlagt ks?
Har du vurdert gravid klær? :hilarious:
Det kan du.. hehe.. var hastekeisersnitt pga komplikasjoner under fødsel. Men det skal ikke skje denne gangen, da jeg SKAL føde naturlig :D
Mamma klær er jeg veldig for, har allerede en bukse og 2 gensere. Kjøpt fordi det er behagelig å gå med, før jeg i det hele tatt ble gravid denne gangen.. haha :smiley-bounce016

Med førstemann tok det laaaaang tid før magen kom, mens med andremann som kom 5 år etter visstes det før det hadde gått tre mnd - mange trodde jeg skulle ha tvillinger:p ble gravid med nr tre 1år etter andremann og da kom også magen ganske fort. Det samme skjedde med nr 4, men da visstes det på gangen ganske tidlig også:hilarious:
Nå er magen temmelig oppblåst og jeg takler ikke å gå i trang høytlivsbukse:rolleyes:
Jeg også er skikkelig oppblåst.. hjelper jo på en fra før av lubben mage.. hehe.. har lagt merke til at jeg har fått noen blikk på jobben.

Jeg også er skikkelig oppblåst.. hjelper jo på en fra før av lubben mage.. hehe.. har lagt merke til at jeg har fått noen blikk på jobben.
Haha, jeg har også mage fra før og nå når den er så oppblåst ser det ut som at jeg er 4 mnd på vei:p derfor jeg vil gå med høytlivsbukse, men er jo ubehagelig siden den er så trang nå:rolleyes::hilarious:

Haha, jeg har også mage fra før og nå når den er så oppblåst ser det ut som at jeg er 4 mnd på vei:p derfor jeg vil gå med høytlivsbukse, men er jo ubehagelig siden den er så trang nå:rolleyes::hilarious:
Samme her.. hahaha :laughing014 buksene plager meg også. De er ekle sånn ca midt på magen :sick009

Det kan du.. hehe.. var hastekeisersnitt pga komplikasjoner under fødsel. Men det skal ikke skje denne gangen, da jeg SKAL føde naturlig :D
Mamma klær er jeg veldig for, har allerede en bukse og 2 gensere. Kjøpt fordi det er behagelig å gå med, før jeg i det hele tatt ble gravid denne gangen.. haha :smiley-bounce016
Haha, åh håper du får vaginal fødsel denne gangen da :happy:
Jeg fant frem gravid buksa idag. Digg :D

Jeg er og veldig oppblåst + begynt å få treg mage. Husker jeg hadde det i starten sist og. Ser ut som jeg er 3-4 mnd på vei her og

Fikk mage i uke 16 el no sist, regner med den kommer tidligere nå
Går i uniform på jobb, så heldigvis ikke så veldig synlig, men er jo oopblåst men måtte fortelle sjefene mine i dag da jeg ble akutt dårlig. Sjefen sendte meg ned til akuttmottaket å fikk meg undersøkt nå er jeg sykemeldt til og med søndag med luftveisinfeksjon. Pusten ble så dårlig at en trodde d var blodpropp, heldivis var de prøvene negative
Fant foresten frem gravidklærne mine jeg og ene dagen nå skal jeg bare få vaska de før de tas i bruk

Jeg har jo tre fra før, men husker ikke når magen begynte å komme, allikevel så merker jeg må at buksene mine er trange, spørs om ikke magen kommer tidlig denne gangen :smiley-bounce012

Kjenner meg veldig igjen i alt dere skriver.. ;) Sist husker jeg at magen kom brått i uke 20. Den viste seg godt i uke 16 også, hadde ettersittende rød julekjole på julaften husker jeg, og så meget gravid ut, følte jeg selv i hvert fall.
Er i uke 7 nå og føler meg veldig oppblåst og uggen. Liker å kle meg i løstsittende klær og pakke meg inn i store ulljakker. Beveger meg litt sånn passivt og stille rundt på jobb. Føler det lyser gravid av meg. :rolleyes:

Altså idag røk knappen på dongeri bukse mi. Shit, så er litt mage ja

Dette er mitt 6 svangerskap der det er 4 fullborn. Med nr 2-3 og 4 har magen min begynt å synes ve uke 8/9 så blir spennende å se denne gangen om alt går bra. Skal sies at eg er veldig slank også å det kan jo ha ein viss innvirkning på det.

Med første kom magen rundt uke 30. Med nr 2 kanskje uke 20? husker ikke helt. Når jeg var gravid med tvillingene nå sist kom magen ca i uke 14-15. Så vell antydning til livmoren allerede i uke 12 om jeg lå på rygg.
Har jo vært oppblåst alle gangene helt i starten, men det har roet seg rundt uke 12 og da har magen vært like flat igjen :)

Back
Topp