Dere med flere barn.

Moniq

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Fikk dere mage tidligere med nr 2?

Jeg har ei fra før, og fikk mage tidlig med henne. Folk begynte å spørre før jeg var 12 uker. Og tenker at jeg sikker får enda tidligere denne gangen :p er 8 gangene jeg er gravid nå også, selv om fire av de gangene mistet jeg 4+5.
Er i dag 4+6 og bukse er allerede grusomt å ha på seg! :p

Er vanlig og få tidligere mage med andremann. Jeg var helg omvendt. Tidlig mage med Nr 1. Fikk mage rundt uke 12. Med nummer 2 kom ikke magen før jeg var halvveis og ble ikke særlig stor. Spent på hvordan det blir nå med nummer 3

Gjerne mye oppblåst også, da alt går tregere i magen som gravid, så må selv på loftet å finne di gravidbuksene idag nett på grunn av det :)

Gjerne mye oppblåst også, da alt går tregere i magen som gravid, så må selv på loftet å finne di gravidbuksene idag nett på grunn av det :)

Ja jeg er mye verre på kvelden pga at jeg blir så oppblåst! Har vurdert gravidklær, men redd folk skal legge merke til at jeg bruker det. Så jeg fant heldigvis ei vanlig bukse med godt med strikk i [emoji106]

Fikk ikke mage med nr 1 før jeg var over halvveis, men nå med nr 2 føler jeg meg konstant oppblåst og at magen syns..[emoji39]

Fikk ikke mage med nr 1 før jeg var over halvveis, men nå med nr 2 føler jeg meg konstant oppblåst og at magen syns..[emoji39]
Ja føler jeg sliter allerede med å skjule dette! :o
Buksene strammer skikkelig :/

Er vanlig og få tidligere mage med andremann. Jeg var helg omvendt. Tidlig mage med Nr 1. Fikk mage rundt uke 12. Med nummer 2 kom ikke magen før jeg var halvveis og ble ikke særlig stor. Spent på hvordan det blir nå med nummer 3

Åh, det hadde vært kjekt! Men tror nok magen kommer tidlig denne gangen og om ikke tidligere [emoji23]

Spennende å lese. Begynte å få mage med nummer 1 i uke 14, og nå er jeg 5-6 uker på vei med nummer 2. Gleder meg så til magen kommer!!!!!!

Ja føler jeg sliter allerede med å skjule dette! :o
Buksene strammer skikkelig :/

Ja, det blir en del løse gensere.. [emoji39][emoji85] frister liksom ikke helt å dra frem gravidklærne enda... vente liiiitt til[emoji39]

Jeg fikk mage sent i svangerskapet og den ble aldri så stor. Spennende om det blir det samme denne gangen. Det er gøy å kunne sammenlikne :-)

Back
Topp