Dere med flere barn!

4 år og 6 måneder mellom eldste og mellomste, 18 måneder mellom mellomste og yngste,
 
Ca to år mellom alle. Født henholdsvis i 04, 06, 08, 10, 13, 15 og sistemann kommer i 16.
 
Her blir det 2 år og 7 mnd i mellom, helt perfekt aldersforskjell synes vi :)
 
Har ei på 13, ei på 2,5 også kommer det ny baby i januar
 
16 mnd mellom mine :) <3
Blir ca 16 mnd mellom mine :)
Vi valgte å få to tette og jeg ble planlagt gravid når eldstemann var 6 mnd. Slutta da å amme for å bli gravid. Så de er det 15 mnd mellom, perfekt for oss.
Hvordan er det? Positive og negative sider? :) Både med tanke på svangerskap og tiden etter når den lille er født.

Vi planlegger å prøve i august. Klaffer det med en gang vil det bli 12 mnd i mellom dem :p
 
Hvordan er det? Positive og negative sider? :) Både med tanke på svangerskap og tiden etter når den lille er født.

Vi planlegger å prøve i august. Klaffer det med en gang vil det bli 12 mnd i mellom dem :p
Kjør på :) Her har det fungert omtrent so ventet, veldig travelt, og noen ganger har jeg ikke sovet nettene i det hele tatt, men nå er minsten snart et år, og de begynner så smått å få glede av hverandre. Ser at dette kan bli helt fantastisk! :) Men vær forberedt på lite søvn ;) Og å ha med deg ene over alt i huset, det er direkte farlig å ha de i samme rom alene første året ;) Ellers vil dere sannsynligvis slippe sjalusi fra eldste, og det er jo topp :)
 
Eldste er 8.5, mellomste er 5 år og 9 mnd, yngste er 2.5 uker <3
 
15 mnder :)
 
4 år og 1 mnd. Nøye planlagt :D
 
Back
Topp