Dere med flere barn

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Hadde dere termin omtrent samme tid I mnd ? Har egentlig ikke tenkt mye over det. Men hadde termin med første 18.08 og har nå termin 20.08. Betyr det att jeg aldri kan få barn som er født tidlig I måneden ? ^^ men mindre jeg går skikkelig overtid da.. for det har vell noe med mens å gjøre det?

Syklusen min endra seg i alle fall etter forrige fødsel.

Første gang jeg var gravid hadde jeg menstermin 20/2, men mistet i sa.

Andre gang var menstermin 15/2, oul 18/2

Denne gangen var menstermin 1/6, oul 31/5

Den gangen jeg aborterte var termin 21., og nå er den 6.

Med første var menstermin 16/07, oul 19/07
Denne gangen var menstermin 05/06, oul 29/05

Første: termin 9. Juli. Nr.2: termin 23.juni

Konklusjonen her er nok at jeg kun blir gravid i oktober men med litt annerledes syklus ;)

Første hadde jeg termin 22., oul-termin 28.. Denne gangen var menstermin 26., oul sier 30.. Ganske likt. :)

Mine barn er født 4, 16, 18 og 22.
I januar, februar, april og juli. :)
Denne gang har jeg termin 26 juni ;)

Rimelig likt her, første 5.juli, nå: 6 juni:)

"Ganske" likt her. Storebror er fødd 20 (på termin) og lillebror har termin 30 (i forskjellige mnd vel og merke;) )

Første hadde termin 19.05 hun her har termin 28.06. Men første ble født 25.04. Så vet ikke om det har noe sammenheng? :)

Jeg hadde termin med førstemann 11.01, og nå har jeg 11.6. Det er nok helt tilfeldig, fordi jeg ble gravid på første eggløsning etter forrige graviditet.. :)

Hatt termin 03.juli, 23.april, 8.november og nå 14.juni :)
Ganske spredt..

Termin med første: 24. (mars)
Termin med andre: 23. (januar)
Termin med tredje: 5. (juni)

Jeg gikk 10/11 dager over med de to første.. De to svangerskapene var veldig like, dette skiller seg ut på mange måter :-)

Termin midt i mnd med mini, i starten nå, så joda, det går nok helt fint å få unger forskjellig tid i mnd. Er nok bare tilfeldig for deg :happy: med mindre syklusen din varierer mellom 30 og 31 dager annenhver mnd så vil jo datoen for mensen også endres sakte men sikkert. Med 28 dager vil den jo komme tidligere og tidligere hver mnd.

Termin midt i mnd med mini, i starten nå, så joda, det går nok helt fint å få unger forskjellig tid i mnd. Er nok bare tilfeldig for deg :happy: med mindre syklusen din varierer mellom 30 og 31 dager annenhver mnd så vil jo datoen for mensen også endres sakte men sikkert. Med 28 dager vil den jo komme tidligere og tidligere hver mnd.
Aha ! Jeg har en syklus på ca 30 dager, så godt mulig vi bare var heldige ^^ men har alltid mens I slutten av mnd :)

Back
Topp