Dere med flere barn.

Smiila

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Jenta mi er ca 2.5 år når neste kommer. Ditter å tenker om man trenger søskenvogn? Eller hva som blir best.

Spørs hvor mye dere bruker vogn. Vi hadde når storebror ble 2 når lillebror kom, men brukte den bare et halv års tid.
Så med 2,5 år mellom hadde ikke vi hatt bruk for. Men nå blir det 17 mnd mellom de minste og da er vogna kjekk

Gutten våres blir 2,5 år han også når den lille kommer :)
Vi skal ikke ha søskenvogn, da han sitter LITE i vogn no, skal gå sjøl! :)
Tenkte bare å kjøpe søskenbrett jeg :)

Mini her er 3 år og 2 mnd når lillegull kommer så her blir det søskenbrett også. Har nektet å sove lenge hjemme nå (siden jul) og sjelden vi får han nedi vogna uten bestikkelse eller tvang så den Scooter'n vi hadde har vi kvittet oss med og har kun vogn i barnehagen til han nå

Jeg har 2,5år mellom de eldste, og jeg hadde ikke bruk for søskevogn. Tenkte at det ble mer stress enn nødvendig. Er jo ikke alltid man har med begge.. (Dette er jo 4år siden, og da hadde de ikke søskenvogner som henger mer sammen bak hverandre, som babyjogger sin.. )

Var det krise, så hadde jeg eldste i bæresele, eller så satt han på toppen av bagvognen.. Og det er fint plass til to i en sportsvogn om det er krise.. :p

Bruker ennå vogn til 3 åringen til og fra barnehagen, og hvis han skal være med på kjøpesenter, men kommer til æ kjøpe søskenbrett til vogna siden han er Såppas stor :) tenke at kommer Ann på hvor mye dere bruker vogna :)

Her blir det også 2,5 år mellom. Det er ikke populært å sitte i vogna lenger, så her blir det ikke søskenvogn :-)

Hadde ikke søskenvogn sist, eldste var 2 år da mellomste ble født og ville ikke sitte i vogn mer. Mellomste er 3 år når minste kommer, har ikke brukt vogn siste halvåret. Men søskenbrett er helt genialt for slitne små føtter:)

Eg Kjøpte en brukt søskenvogn da minsten kom og storesøster var 2 år(i tillegg til vanlig vogn). Veldig kjekt å kunne gå på lenge turer aleine med barna! Og 2 åringer kan bli slitne, trøtte og kranglete på tur ;) Eg angrer ikkje på det valget, og på Finn får man ta i mye billig og fint!

Vi får en på halvannet år når neste kommer, og jeg tenker å bruke enkeltvogn en del til eldste og ergobaby 360 med babyen I på korte turer. Tror ikke jeg hadde kjøpt søskenvogn bår hun er så stor. Hvis dere skal gå tur eller på steder med mye gåing kan dere jo kanskje gå med hver deres vogn.

D blir søskenvogn på oss. Er "alena" fra januar tell juni. Er kun hjemme når det ee dårlig vær så tenker d blir godt å kan gå liyt lengre turer å hente i bhg uten å må kjøre bil:-)

Var toåring (2,5 når han blir storebror) bruker ikke vogna så mye lengre. Han sover inne på dagtid i helgene og har ikke tolmodighet til å sitte i vogn på trilletur.
Så vi kjøper ikke noen søskevogn.

Men dere må bare se ann deres bruk og vurdere utifra det :)

Vi hadde tfk sin tvilling vogn gull vært ♡ Min var 2 år ♡

Vår minste er nesten 2 år når hun blir storesøster. Og vi har nå kommet frem til og droppe søskenvogn. Håper vi ikke vil angre men vogna vi ville hatt er for dyr ny og brukt så vi frykter det ikke vil være verdt det :(

Back
Topp