Dere med flere barn

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg venter nr 2 nå og har inntill nå vært veldig avslappet ang fødsel.
Nå er jeg mer redd for å revne å må sy osv.
Sist fikk jeg bare en sånn overflaterift og trengte ikke å sy :)

Hvordan var det for dere?
Revnet dere mer/mindre med nr 2? :)

Jeg venter nr 2 nå og har inntill nå vært veldig avslappet ang fødsel.
Nå er jeg mer redd for å revne å må sy osv.
Sist fikk jeg bare en sånn overflaterift og trengte ikke å sy :)

Hvordan var det for dere?
Revnet dere mer/mindre med nr 2? :)
Det er faktisk noe jeg også lurer på og tenker en del på. Spennende å se hva svar som kommer inn.

To pyntesting med både 1 og 2. Ikke noe revning - bare en liten rift. Nå kom nr 2 veldig kjapt, så jeg tipper det kunne sett verre ut om det var første fødsel...

Her ble jeg klippet opp med første. Så regner med at det skjer denne gangen også. Så ble vel tre eller fire sting sist.

Sent from my iPhone using BV Forum

fikk vel en 8-9 sting med nr 1, var igjen morkakerester som skulle ut og det var i d hele tatt rimelig smertefullt i underlivet i et par uker.

NR 2: Ingenting tingelig, jenta var litt større, men ikke noe, var egentlig ikke særlig ømt etterpå heller og var ferdig med renselsen etter 2 dager :P

Oi :) Det virker som de fleste har positiv utvikling av flere fødsler :)
Håper det gjelder for meg også :D Vil ikke sy :)

Mindre revning og sying med nummer to, og generelt i mye bedre form etterpå! Og nr 2 var større enn nr 1.

Høres ut som det blir bedre med nr 2 godt å høre sying er noe jeg gruer meg til.

Sniker litt fra desember jeg! Ble klippet med nr 1, men med nr 2( som var 1kg større og 2cm større rundt hodet) trengtes kun et pyntesting i en liten rift. :)

Det er det jeg har bekymret meg litt for også, revna endel innvendig med førstemann og følte vel egentlig at sexlivet var over etterpå. Hadde skikkelig komplekser for det, men det gikk seg til. :D
Jeg lufta det for jordmor og hun sa at det kom til å gå myyyye bedre neste gang, nå hadde jo tross alt blitt "banet vei" ned der.
Vi krysser fingrene! :D

Fikk beskjed av jordmor at de pyntestingene de tar kan de unngå, så jeg har sagt at jeg ikke skal ha noe pyntesting, men trengs det noe mer så må de jo.

Fikk beskjed av jordmor at de pyntestingene de tar kan de unngå, så jeg har sagt at jeg ikke skal ha noe pyntesting, men trengs det noe mer så må de jo.
Ja tror det er litt mer sying enn nødvendig ja.

det første jeg sa til hun som undersøkte meg rett etter at snuppa kom ut var " vi trenger vel ikke å sy noe nei?"
Hvorpå jordmor så nøye etter og var litt i tvil, så sa hun litt skeptisk " nei ok vi trenger ikke det.
Men om jeg ikke hadde sakt det så hadde hun kanskje sydd et slik pyntesting.

Håper isåfall jeg kan overtale jordmor til å la være å sy denne gangen også ;)

Så lenge det lar seg gjør selfølgelig ;)

Ja tror det er litt mer sying enn nødvendig ja.

det første jeg sa til hun som undersøkte meg rett etter at snuppa kom ut var " vi trenger vel ikke å sy noe nei?"
Hvorpå jordmor så nøye etter og var litt i tvil, så sa hun litt skeptisk " nei ok vi trenger ikke det.
Men om jeg ikke hadde sakt det så hadde hun kanskje sydd et slik pyntesting.

Håper isåfall jeg kan overtale jordmor til å la være å sy denne gangen også ;)

Så lenge det lar seg gjør selfølgelig ;)
Ja de sydde 3 unødvendige sting på meg sist og det 2 timer etter fødsel. Så jeg har vært streng denne gangen at jeg ikke vil ha noe av slikt uten at det er nødvendig. Det å sy var verre enn selve fødselen.

Ja de sydde 3 unødvendige sting på meg sist og det 2 timer etter fødsel. Så jeg har vært streng denne gangen at jeg ikke vil ha noe av slikt uten at det er nødvendig. Det å sy var verre enn selve fødselen.

Huff høres forferdelig ut :S

Du får overtale jormor til å la være ;)
Men virker jo som nr 2 går enda bedre stort sett så da slipper vi forhåpentligvis å sy ;)

Back
Topp