Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braGikk mye bedre med nr 2![]()
Det er faktisk noe jeg også lurer på og tenker en del på. Spennende å se hva svar som kommer inn.Jeg venter nr 2 nå og har inntill nå vært veldig avslappet ang fødsel.
Nå er jeg mer redd for å revne å må sy osv.
Sist fikk jeg bare en sånn overflaterift og trengte ikke å sy
Hvordan var det for dere?
Revnet dere mer/mindre med nr 2?![]()
Ja tror det er litt mer sying enn nødvendig ja.Fikk beskjed av jordmor at de pyntestingene de tar kan de unngå, så jeg har sagt at jeg ikke skal ha noe pyntesting, men trengs det noe mer så må de jo.
Ja de sydde 3 unødvendige sting på meg sist og det 2 timer etter fødsel. Så jeg har vært streng denne gangen at jeg ikke vil ha noe av slikt uten at det er nødvendig. Det å sy var verre enn selve fødselen.Ja tror det er litt mer sying enn nødvendig ja.
det første jeg sa til hun som undersøkte meg rett etter at snuppa kom ut var " vi trenger vel ikke å sy noe nei?"
Hvorpå jordmor så nøye etter og var litt i tvil, så sa hun litt skeptisk " nei ok vi trenger ikke det.
Men om jeg ikke hadde sakt det så hadde hun kanskje sydd et slik pyntesting.
Håper isåfall jeg kan overtale jordmor til å la være å sy denne gangen også
Så lenge det lar seg gjør selfølgelig![]()
Ja de sydde 3 unødvendige sting på meg sist og det 2 timer etter fødsel. Så jeg har vært streng denne gangen at jeg ikke vil ha noe av slikt uten at det er nødvendig. Det å sy var verre enn selve fødselen.