Dere med flere barn......

Hekla85

Elsker forumet
.....har dere fler av samme kjønn, eller en av hver?

Hva er sjansen for å få samme kjønn?

Er så nysgjerrig på hva nr 2 i magen er !!!! :)

Jeg har to jenter fra før av :) og med begge de to hadde jeg veldig like svangerskap,denne gangen er alt annerledes så er veldig spent på hva som skjuler seg i magen :)

skattnrtre skrev:
Jeg har to jenter fra før av :) og med begge de to hadde jeg veldig like svangerskap,denne gangen er alt annerledes så er veldig spent på hva som skjuler seg i magen :)

Spennende :) Ser de to jentene dine er 5 og 4 år? kanksje det blir en gutt denne gangen?
Men leste et sted at jente pluss jente, er fler i vente ;)
Men statistikkene bygger på så små forskjeller at alt er hvisst mulig, forstod jeg :)

Oida skrev:
tråd om dette lengre ned på siden med mange svar:)

Ja visst, hehe, jeg leste ikke mellom linjene, da jeg tenkte den handlet om 3. svangerskap...

Men ja, svar mellom linjene *treg i hodet, gravid*

Hehe

2 gutter her:)

har et liiite håp om at det skal komme jente nå siden dette er siste barnet vi skal ha

Jeg har ei jente fra før:) Var kun kvalm i en dag med henne, nå har jeg snart vært kvalm i 2 uker. Så tenker det kan være gutt denne gangen, selv om jeg føler mest at det er ei jente nå også:)

Jeg har først jente og så gutt (2 års mellomrom) Svangerskapene var ganske så like, men var saltsugen med gutten og søt/sursugen med jenta;) Veldig spent på denne!

Back
Topp