Dere med flere barn!!

Anis

Gift med forumet
Når kom magen med nr 2,3,4 osv?
Dette er min andre, er i uke 8 i morgen..har store problem med å holde vomma inne[:-] Er nok bare luft da[:D]

Med andre mann kommer den seinere enn med førstemann, men det var nok fordi jeg ikke visste det før i uke 12, og at jeg ikke spiste så mye som med førstemann, rettogslett[8D]

Med andre mann kom magen noe fortere, men kunne gå helt til uke 12 uten at det syntes...

Magen kom mye tidligere tidlig denne gangen...Men hadde ikke så mye jeg kunne skjule det bak...Mye var luft frem til uke 12-16

Den kom tiidlig!! Rundt uke 10 så jeg tydelig en liten kul på magen, mot ca uke 16 i første sv.skap...

Nå er jeg 24 uker på vei og har mage like stor som når jeg var 28 uker med førstemann! [8D]

Med første mann fikk jeg mage rundt uke 23, man KUNNE se det før det om man visste det, men jeg merket ikke noe særlig forandring på størrelsen før da. Og med nr 2 så kom magen i uke 9-10 [8D]

nå med nr 4 kom magen ganske fort. Hvertfall sånn at jeg så den veldig tydelig.

her er i uke 13, og da var det svært vanskelig å sjule den.

ORIGINAL: SistemannIMagen

nå med nr 4 kom magen ganske fort. Hvertfall sånn at jeg så den veldig tydelig.

her er i uke 13, og da var det svært vanskelig å sjule den.

Så fin mage! Min ser sånn ut nå den[:-] Men nå hadde jeg jo litt fa før også da[8D]

med nr.2 hadde jeg en ganske fin mage i uke 9[8D] Men gjett om jeg hadde stappet i meg mat i fem uker da [:D]
Med nr.3 kom den senere, rundt uke 18-19. Men kunne ikke se jeg var gravid før i uke 24 eller noe[:D]

Jeg syntes magen kom mye tidligere denne gangen, selv med 7,5 års mellomrom mellom dem. Var mye luft, som du sier, jeg var oppblåst og uggen.

Nå var det tvillinger første gang og bare 1 andre gang da... men livmora var ikke på oversiden av skambeinet før uke 13... så.... før det var det bare luft[:D]

Back
Topp