Dere med flere barn fra før!

Vi var ferdig md barn, så må kjøpe alt nytt. Mn dt er 8 år siden sist, så jg gleder mg faktisk til å handle :angel8

Jeg har bestilt tvillingvogn idag. Vi hadde en før men solgte den, hadde vi bare visst at vi skal ha to tette igjen ;-) Det blir omtrent ett år mellom minste og babyen så da trenger vi vogn. Også bestilte jeg vognposer og når det nærmer seg skal jeg kjøpe en liten coccoon for å ha babyen oppi i vogna, istedenfor å kjøpe en dyr hardbag som blir brukt i veldig kort tid :-) ellers så kommer det an på kjønn, blir det jente har vi masse klær, blir det gutt så må gutteklær handles inn ( siden vi har gutt bort alle klærne etter guttene når vi fant ut at nr 3 er en jente ) :-)

Bruker det meste vi har fra før- spennende å se om vi får gutt denne gangen også- da trenger vi ikke et kledplagg egentlig ;) av ting har jeg lyst på en vippestol som er god- den vi har nå- var stram rundt magen til sønnen vår fra han var tre måneder!!

Ja! Vippestol ja! Jeg elsker jo den fra BabyBjørn, kanskje jeg kjøper den til den lille :-)

Vi må ha ny vogn, stellematte, bilstol, ammepute, om det blir jente må vi ha nye sengetøy og slikt, endel klær. har noe om det blir gutt.

Lite og ingenting om det blir jente (sier jeg nå....). Klær om det blir gutt. Men kommer helt sikkert til å strikke mye klær også.

Har to jenter fra før og tenkte å kjøpe ny vogn denne gangen. har sett på TFK joggster twist i sjokoladebrun så går den til begge kjønn :-) ellers blir det nok litt nye klær, men har mye fra før.

Back
Topp