Dere med flaskebarn..

jeg gir også flaska i senga. Som oftest liggende ved siden av han/henne. Raper og legger ungen i senga si, evt lar han/henne få sove i senga mi. Det blir som oftest det sistnevnte for jeg har ufattelig lav viljestyrke på natta, da vil jeg bare sove og driter i om jeg skjemmer bort ungene eller ikke...:)

Jonas sover i bagen til vognen så jeg bærer han ut i stua i den. Jeg tar han opp og sitter i sofaen når jeg gir han mat. Han pleier å sovne når jeg "duller" han i søvn etterpå eller om jeg legger meg sammen med han.

Jeg sover derimot ute i stua etter dette måltidet. Da er Jonas ofte urolig så for at jeg ikke skal holde samboer våken, går jeg ut i stua.

okei=) jeg ståropp og gir på stua, helst for å ikke vekke sambo. men tenkte jeg skulle prøve i senga! han sovner uansett under/etter måltidet =)

mater i senga og så legger jeg han tilbake i sin egen seng etterpå[:)]

her har jeg jo alt jeg trenger for å lage flaske på rommet. så jeg gir han i senga. sitter me ryggen mot veggen, og ungen i fanget! :)

raper han, og legger han i egen seng. må somregel dytte inn sutten 2 ganger før han finner roen, og sovner :)

ORIGINAL: icebaby

Jeg setter meg på sengekanten og gir henne. Hun sovner som regel når hun har drukket ferdig, og da legger jeg henne tilbake i egen seng.

gir i senga hans, for han protesterer på alt annet[;)] tror han snart er ferdig med å spise på natta. er som regel bare en gang mellom 19 på kvelden og 06 på morningen, og det er gjerne rungt 04.30, håpe håpe[:D]

ORIGINAL: Ephexita

Jeg gir på stua.
Har henne på armen mens jeg lager flaskene sånn at hun ikke skal ligge å gråte alene.
Er mørkt i hele leiligheten så tror ikke det har noe å si.
Hun drikker opp og sovner med en gang[:)]

samma her![:)]

Jeg mater i stua,i mørket. Legger han i senga hans etterpå,å han sovner med en gang..

Back
Topp