Dere med facebook

Alexanders mamma

Gift med forumet
Så en advarsel på vg.no om at man ikke bør legge ut bilder av barna?
Hva synes dere om dette?
Jeg selv har lagt ut bilder av Alexander, bør disse slettes?

jeg lurer på om jeg også skal det...så er jeg sikker iallefall

Selv om man sletter bildene eller profilen så har Facebook fremdeles bildene og all info om deg, har jeg lest et sted.

ORIGINAL: tonemoren

Selv om man sletter bildene eller profilen så har Facebook fremdeles bildene og all info om deg, har jeg lest et sted.

hva gjør man for å fjerne dem da???

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Det kan man ikke. De vil eies av Facebook til evig tid. Du kan slette dem sånn at folk ikke kan se dem, men de vil ligge lagret hos Facebook til the end of time.

http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=185368

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Når man har fjernet dem facebook så mener jeg at det er den som har tatt bildet som har alle rettigheter til bildet. men alle opplysninger blir vist lagret.

hva stod det i vg da?? om hvorfor man ikke burde ha bilder av barna der???

ORIGINAL: witchofthenorth

hva stod det i vg da?? om hvorfor man ikke burde ha bilder av barna der???

Tonemoren la ut link lengre oppe her...

Alt som blir lagt inn på internett finnes i systemet for alltid. Det er det jeg har hørt hvertfall[8|]
Når det kommer til bildene bør man vel ikke legge ut bilde av de små uten klær hvertfall. Er mye sjuke folk der ute[:'(]

Dette stemmer nok er jeg redd, så det spiller ingen rolle om dere har slettet de eller ei. Alt som er lagt ut der inne -blir der, og kan brukes av de som har opprettet facebook, altså bilder og annet av opplysninger som er lagt ut av dere ( myself included![;)]). Var derfor de gikk ut med en annonse om dette på vgnett for å avdare folk mot å legge ut for mye privat info. Så vi kan jo bare være obs på å ikke legge altfor private ting så skal nok dette gå så fint atte[:)] 

Back
Topp