Dere med duovogn

tf

Forelsket i forumet
Begynte å tenke på i dag, er det lurt å kjøpe en bag til siden en da ikke har bærebagen? Hvilken erfaring har dere? Hvor får en evt tak i en sånn?

ORIGINAL: tf

Begynte å tenke på i dag, er det lurt å kjøpe en bag til siden en da ikke har bærebagen? Hvilken erfaring har dere? Hvor får en evt tak i en sånn?

e da med bærebeg på duo å kombi?????????eller e æ ikke med no

Jeg har jo både bag og sportsdel til min duo-vogn[:)]

ORIGINAL: Jistine

Jeg har jo både bag og sportsdel til min duo-vogn[:)]

ja husker min første duo vogn da var joh begge deler med..å den jeg kjøpte nå å var det begge med...og kombi så må joh begge deler bli med liksom[>:]

Er jo bag på duo vogna og, bare klikke den av understellet [:)] Kjempelettvint[:)]

ORIGINAL: Cathrine_86

Er jo bag på duo vogna og, bare klikke den av understellet [:)] Kjempelettvint[:)]

Duobager er jo ikke akkurat det man kan kalle hendige bærebager, da.. [8D]

ORIGINAL: Sicily

Hehe, neida er jo ikke det, men hadde ikke ofte behov får å ta av baggen, men de gangene jeg måtte gikk det helt fint[:)] Er jo litt større enn vanlig bærebag som i en kombivogn..

Joda, det er både bagdel og sportsdel på den [;)] Men til Jørgen hadde vi kombivogn, og den bagen var mye lettere å bære med seg så jeg for meg. Har ingen erfaring med duovogner. Har Voksipose og da, hvis det kan være et "alternativ" å bruke

å? vi har duovogn med bag, men jeg syns bagen er både lett og enkel å bære jeg.. vet ikke helt om jeg skjønte hva du egentlig mente men..?

Hehe, neida er jo ikke det, men hadde ikke ofte behov får å ta av baggen, men de gangene jeg måtte gikk det helt fint[:)] Er jo litt større enn vanlig bærebag som i en kombivogn..

Jeg brukte heller ingenting annet enn den bagen som er på duovognen.. Vet ikke når jeg skulle brukt en softbag heller...[8|]

Var bare jeg tenkte på det i går, for drev å vaska vogna så jeg tok den fra hverandre selv nesten for første gang. Syns det virket så tungvint å bære med seg hele den digre bagdelen, men kan hende det er vanen det går på [;)]

ORIGINAL: inamaria

å? vi har duovogn med bag, men jeg syns bagen er både lett og enkel å bære jeg.. vet ikke helt om jeg skjønte hva du egentlig mente men..?

Ikke i forhold til en kombibag/softbag, nei.. [;)]

ORIGINAL: inamaria

Ikke i forhold til en kombibag/softbag, nei.. [;)]

nei, skjønner det [8D] men jeg vil tro vår er lettere enn på mange andre duovogner i allefall [:)]

Hehe, så den bare ikke for meg som så liten og lett akkurat.. Vogna vi har er av typen Basson Roma, tror jeg det var. Er det forskjell på vognene kanskje i forhold til tyngde?

Back
Topp