Dere med doppler

Angelise

Elsker forumet
Jeg er 17+0 i dag, og fant hjertelyden i dag etter litt leting. Den finner jeg da ganske langt nede som nesten ved ene hoften min og ikke så langt oppe fra skambeinet føles det ut som! Det er vel like normalt det som å finne rundt navlen kanskje?

Hei
Jeg er 17+0 i dag, og fant hjertelyden i dag etter litt leting. Den finner jeg da ganske langt nede som nesten ved ene hoften min og ikke så langt oppe fra skambeinet føles det ut som! Det er vel like normalt det som å finne rundt navlen kanskje?
Jordmor har funnet den langt nede til venstre begge gangene hos meg, uke 16 og 18. På UL lå babyen med hodet langt nedi bekkenet, sånn at det nesten var vanskelig å få gode bilder av hele ryggsøylen.

Hei
Jordmor har funnet den langt nede til venstre begge gangene hos meg, uke 16 og 18. På UL lå babyen med hodet langt nedi bekkenet, sånn at det nesten var vanskelig å få gode bilder av hele ryggsøylen.
Såpass ja? om de ikke får sett hele ryggsøylen skikkelig vil man vel få ny time?min liker å ha ansiktet trykt inn i mk og samme gjorde storebror :p

Såpass ja? om de ikke får sett hele ryggsøylen skikkelig vil man vel få ny time?min liker å ha ansiktet trykt inn i mk og samme gjorde storebror :p
Hun fikk sett hele til slutt sa hun, etter å ha mishandlet meg med UL-dingsen;) Trykte den inn i magen over livmoren for å kunne se babyen ovenfra.

Hun fikk sett hele til slutt sa hun, etter å ha mishandlet meg med UL-dingsen;) Trykte den inn i magen over livmoren for å kunne se babyen ovenfra.
godt det da :p hehe :)
håper vi får overraskende bra bilder om 8 dager :)

Jeg er 15+6 og finner den stort sett nederst på magen over skambeinet, varierer om det er til høyre/ venste eller midt på :)

Jeg finner den litt overalt men nå siste uken har jeg funnet den helt nede til venstre over skambeinet!

Nå finner jeg den tydeligst på midten av magen like over skambeinet. For 2 uker siden var den nederst til venstre. Er 17+5 i dag

Last edited:
Finner den også langt nede. Selv om jordmor sa at hodet lå helt oppe med navelen når vi var på OUL. Nå har jeg ikke brukt den på en stund da. Siden jeg kjenner liv hver dag. Mulig den har flyttet seg siste uken.

Jeg finner den langt nede til venstre. Legen fant den lengre oppe til høyre :P Tror småen flytter på seg :)

Back
Topp