Dere med bugaboo donkey

Sjokokvinne

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Hvordan bil har dere for å få plass til vogna? Er den grei å få inn og ut av bilen?

Og kan man kjøpe bugaboo kalesje som er større, som ikke nødvendigvis er donkey? Passer kalesjene til alle sittedeler, liksom?

Er dere fornøyd med vogna? Kommer dere frem der dere vil?

Vi har en Volvo 940. Og det er ikke noe problem å få den inn og ut av vognen. Er enkelt å ta av alle hjul på vogna og da får man den mer kompakt.

Når det kommer til kalesjen så er det til donkey en utvidbar kalesje. Det er en gridlås man drar opp så blir den lengre. Det er forskjellige fester på alle vognene og da også forskjellig festemåte pa de alle. Så vil anbefale deg å bare kjøpe ting som er beregnet til donkey, da det passer perfekt da.

Vi kommer frem overalt med vår, både I duo og mono. Tok litt tid å bli vandt med den, men liker den godt.

Plassmessig kan jeg si at sammenlagt tar bugabooen mindre plass enn begge emmaljunga vognene vi hadde, Edge Duo og nitro.

Vi har en Volvo 940. Og det er ikke noe problem å få den inn og ut av vognen. Er enkelt å ta av alle hjul på vogna og da får man den mer kompakt.

Når det kommer til kalesjen så er det til donkey en utvidbar kalesje. Det er en gridlås man drar opp så blir den lengre. Det er forskjellige fester på alle vognene og da også forskjellig festemåte pa de alle. Så vil anbefale deg å bare kjøpe ting som er beregnet til donkey, da det passer perfekt da.

Vi kommer frem overalt med vår, både I duo og mono. Tok litt tid å bli vandt med den, men liker den godt.
Takk for svar! Er det greit om jeg spør mer?

Prisen er jo høy, men er den verdt det syntes dere? Sitter barna bra? Førstemann er stod og god, så det må være plass til litt rumpe inni posen på vinteren. :D Heller mot donkeyen, men det er så mange vogner at jeg blir helt gal!

Plassmessig kan jeg si at sammenlagt tar bugabooen mindre plass enn begge emmaljunga vognene vi hadde, Edge Duo og nitro.
Ok men det er jo bra. Vi har nitro city, og den får greit plass i vår bmw 5-serie.

Prisen er jo høy, men er den verdt det syntes dere? Sitter barna bra? Førstemann er stod og god, så det må være plass til litt rumpe inni posen på vinteren. :D Heller mot donkeyen, men det er så mange vogner at jeg blir helt gal!
Bare å spørre I vei du. Jeg syns den er verdt det ja. Det er ikke så mange søskenvogner man har muligheten til ha ungene vendt mot seg I sittedelen. Pluss at jeg slipper å ha en søskenvogn stående som tar opp plass når jeg ikke har med begge to. Var det at jeg kunne slå den sammen til mono som gjorde at vi gikk for den. Jeg syns de sitter ganske bra begge mine, snart 2 år og 8 mnd. Nå har de kommet med nye sittedelen. Men tror nok man må vente litt om man skal få kjøpt vogna med de nye sittedelen. Butikkene vil nok selge ut de gamle først. Men går an å kjøpe den nye på nett.

Du bør prøve vognen først så du ser hvor god plass han har.

Med tykk vognpose er jeg usikker på hvor behagelig han får det om han er stor og god ;)

Back
Topp