dere med blogspot

Turjenta86

Elsker forumet
Kan jeg spørre, jeg vil gjerne sortere mine fremtidige innlegg under ulike "faner" alla; interiør, jul, sommer, ungene osv. Kan jeg lage disse fanene/grupper/overskrifter/mapper eller hva jeg skal kalle det NÅ (akkurat laget bloggen) eller må jeg vente til jeg har masse innlegg?
Isåfall hvordan går jeg fram for å lage de?

Er helt amatør på sånt[8|]

når du skriver hvert innlegg så kan du skrive noe til høyre under den hvite firkanten du skriver i ... der?? heter kanskje etikett eller noe sånt??

sånn du mener?

neej, nå prøvde jeg å lage et innlegg og skrev "interiør" på etiketter, der du forklarte, men det blir liksom ikke lagret under interiør i bloggarkivet.. eller som ett innlegg under interiør på bloggen min.
Jeg er så dum til å forklare også så..[8|]

men ser jo at mange bloggere har "kapitler" eller overskrifter i bloggen sin, sånn at hvis jeg som besøker f.eks har lyst til å se bilder fra soverommet deres kan jeg gå inn under "huset vårt" ... som et eks

ORIGINAL: Har2gull

neej, nå prøvde jeg å lage et innlegg og skrev "interiør" på etiketter, der du forklarte, men det blir liksom ikke lagret under interiør i bloggarkivet.. eller som ett innlegg under interiør på bloggen min.
Jeg er så dum til å forklare også så..[8|]

men ser jo at mange bloggere har "kapitler" eller overskrifter i bloggen sin, sånn at hvis jeg som besøker f.eks har lyst til å se bilder fra soverommet deres kan jeg gå inn under "huset vårt" ... som et eks

*

Nei du! Nå var jeg innom bloggen din å sa at du hadde noen sånne etiketter, så prøvde jeg og da gikk det![:D][:D] Men blir det nå sånn at neste gang jeg f.eks lager ett interiør innlegg kan jeg skrive "interiør" nederst til høyre i den hvite ruta man skriver i og så havner det under den etiketten?

ORIGINAL: Har2gull

Nei du! Nå var jeg innom bloggen din å sa at du hadde noen sånne etiketter, så prøvde jeg og da gikk det![:D][:D] Men blir det nå sånn at neste gang jeg f.eks lager ett interiør innlegg kan jeg skrive "interiør" nederst til høyre i den hvite ruta man skriver i og så havner det under den etiketten?

jaaa. vil tro det blir sånn... kan også trykke på vis etikketter? også kan du velge hvilken det skal under... trooor jeg[8D]

Back
Topp