Dere med Besafe Izi Plus

Trulte14

Andre møte med forumet
Hvilken bil har dere??
Vi har ganske god benplass i bilen vår (jeep grand cherokee), men uansett hva vi gjør, er det ikke plass til å sitte i setet foran bilstolen..!
Og jeg er bare 164 lang!
Har fått med meg at det tar stor plass altså, men at det ikke er mulig å sitte foran??

:)
 
Volkswagen passat 2011 model, har god beinplass.. samboeren er lang og kraftig, og til og med han har plass til beina..
 
Vi har besafe og den tar kjempe stor plass. Vi har Opel vectra. Har egentlig god benplass, men etter at vi satt inn bilstolen er det bare jeg som kan sitte der, og det er kanskje 3 cm mellom knær og dashbordet. Jeg er 167 cm
 
VW passat 2000 mod og Volvo 940 95 mod. Er dårlig plass i volvo'en men går fint i passaten. Jeg er 158 cm og mannen min er 189 cm. Han får litt dårlig plass men det går fint.
 
Vi har den i Ford Mondeo 2010 modell, god plass til bena der.. Hadde Volvo v50 før, da måtte vi ha det i midten for å få plass.. Har brukt det i en Toyota avensis 2013 modell, der blir det trangt, i Mercedes ML blir det også trangt til den foran ( mine foreldres biler vi har brukt det i).
 
Ford Mondeo, har god plass til beina! Eneste at man sitter ganske rett i ryggen :p
 
Vi hadde også den, solgte den etter 2 mnd. Ekstremt hvor stor plass den tar. Jeg får plass, men sitter ikke godt.
 
Vw passat 2003, sedan. Her får min mor på 185 cm plass foran, men det går ikke hvis vi skal kjøre langt, da blir det ubehagelig.
 
Har også tenkt til å kjøpe det, men skal prøve det ut i bilen først ser jeg :p har en Saab av no slag
 
Vi skal prøve å ha d i midten, så får vi se hvordan d går :)
 
Vw passat, har greit med plass, jeg er 173 cm og har lange bein.
 
Toyota avensis 2003 sedan. Jeg har god plass i passasjersetet (er 167), men høyere mennesker hadde fått det trangt.
 
Volvo V50. Dårlig med benplass. Går noelunde greit for meg (168), men samboer klarer det ikkje.
 
Back
Topp