M
mrspurple
Guest
Hva gjør dere for å forebygge plagene? Begynt å gjøre vondt nå, var bare ubehag tidligere 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holde bena samlet ut og inn av bilen, ikke ta skritt til siden. Gå små skritt. Ha på gode sko inne, ikke sitte på gulvet, skifte stillinger i sofaen med gjevne mellomrom. Basic styrkeøvelser og tøyning. Bevege hoftene hjelper for ryggen min, å gå for mye gjør vondt i symfysen.
Sånn er det hvertfall her.. Men mange opplever det forskjellig
Få henvisning til Fysio ( gratis når du er gravid )
.......
❤ Jente juli 10 og ny spire i magen ❤
Ja du får kun dekket fysioterapi hvis du har bekkenplager med vesentlige gangvansker.Jeg fikk ikke helt gratis. Må betale egenandel på 180kr hver gang. ... Tror det er forskjell etter hvor store plagene er (?)
Ja du får kun dekket fysioterapi hvis du har bekkenplager med vesentlige gangvansker.
Termin 12.februar med første frøet![]()
Nei dette er regler fra HELFO så det er likt i hele landet. Hvis legen eller fysioterapeuten skriver at du har gangvansker så får du automatisk.ÅhDet var jeg ikke klar over gitt. Fikk beskje i første svanger skap at bekkenplager er gratis når du er gravid og har henvisning. Og slik er det nå også her. Kan det ha noe med hvor en bor tro?
❤ Jente juli 10 og ny spire i magen ❤
Kanskje et av de dummeste spørsmålene, men dere som sliter med bekkenplager, kan dere fortelle litt?
Hvordan begynte det? Kom det sakte men sikkert eller pang på?
Hvordan kjennes det ut? Hvor gjør det vondt?
Det sier seg vell selv at det er i bekkenet, men hvor er bekkenet egentlig? Og, bare i bekkenet?
Hos meg har det komt snikende, kjent det murre helt til jeg vet jeg må gjøre noe med det. Bekkenet sitter mellom korsryggen og rumpe hvis du skjønner meg
Jeg kjenner det som er belte rundt bekkenet og tidvis ned mot lysken.
❤ Jente juli 10 og venter en liten gutt 15. Februar![]()