dere med bebiser og tenner!!

KrokkoMamma

Gift med forumet
Her begynner Kristian såvidt og få frem tre stk, og han surver nesten hele tiden og har vondt i magen.. bæsjen er nesten grønn og tyntflytende... han sitter også med handa konstant i munnen og smatter på knoken.. er det flere som gjor dette? noen tips til hvordan jeg kan få bukt med survingen? det er nok sikkert fordi det klør og gjør vondt, men det er jo slitsomt for han også når han surver slik...

?[8|]

prøv å smør dentinox på gommene..

hm... ikke dumt, det er vel apotek vare reger jeg med?

jupp:)

brukte det selv når jg fikk visdomstann:)

ORIGINAL: pandagirl

Her det akkurat det samme, så lurer på det samme jeg og [:)]

den var jo rett og slett utrolig den... nå er den bestillt ;)

Hva med slike myke plast-biteleker som er fylte med vann - kanskje kjøle dem litt ned eller varme dem litt opp for å lindre kløen?

Ellers så selges denne "klø-salven" på apoteket..

Håper dere finner noe som hjelper!

Gi rapport om utroligsalven [;)]

lurer på om kenny holder på me tenner jeg.. for sånn du forklarte kristian, det var som om det skulle vært kenny du forklarte!!!

hmm.. min bror var 3 mnd da han fikk tenner.. !!

kan jo legge til at ikveld gråt han som om han hadde vondt en vei, var varm og hiksta! lille gutten min <3 fikk så vondt av han.. men fikk heldigvis i han mat, og han sovna av utmattelse i vogga etter at jeg hadde vært inne en gang å dytta inn sutten (HALLELUJA!!)

ORIGINAL: Lykkeliten i Januar

Hva med slike myke plast-biteleker som er fylte med vann - kanskje kjøle dem litt ned eller varme dem litt opp for å lindre kløen?

Ellers så selges denne "klø-salven" på apoteket..

Håper dere finner noe som hjelper!

Gi rapport om utroligsalven [;)]

det skal jeg gjøre [;)] håper den er effektiv altså... [:)]

ORIGINAL: krogenbaby

lurer på om kenny holder på me tenner jeg.. for sånn du forklarte kristian, det var som om det skulle vært kenny du forklarte!!!

hmm.. min bror var 3 mnd da han fikk tenner.. !!

kan jo legge til at ikveld gråt han som om han hadde vondt en vei, var varm og hiksta! lille gutten min <3 fikk så vondt av han.. men fikk heldigvis i han mat, og han sovna av utmattelse i vogga etter at jeg hadde vært inne en gang å dytta inn sutten (HALLELUJA!!)

uff, det er ikke noe særlig altså... [&o] Jeg var 8 mnd når jeg fikk tenner, så synes denne lille pjokken er tidlig ute, men det har han værtmed mye helt siden han kom ut egentlig synes jeg.... [8D][:D]

huff, lille her er også litt survete om dagen, slik som du beskriver egentlig..
gråter mye mer enn vanlig og roer seg liksom ikke..
slitsomt for han!
håper det roer seg..
gi tilbakemelding om kremen..

Back
Topp