dere med barnehagebarn *karneval*

Anlipa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Septemberbarna 2019
har barnehagen deres tema når det er karneval? Hva er temaet i år?

Ja, dette lurer jeg på [:)]

Her har vi Tema i Lillgutts barnehage, Temaet i år er norske dyr [:)][:)] I tulla sin bhg har jeg ikke hørt om noe tema enda, så blir spennende og se om de har dt i år[;)]

I år har de integrert karnevalet inn i det pedagogiske opplegget. De er jungeldyr, og lager kostymene selv i bhg.

Har ikke noe tema.. De kunne kle seg ut som akkurat som de ville.. Eller rettere sagt som jeg ville[:D] Foreløpig.. Neste år regner jeg med at han vil bestemme sjøl[:D]

ORIGINAL: Mummimamma84

Har ikke noe tema.. De kunne kle seg ut som akkurat som de ville.. Eller rettere sagt som jeg ville[:D] Foreløpig.. Neste år regner jeg med at han vil bestemme sjøl[:D]

Hehe, har vært sånn i tullas barnehage å, først var hun løve, derretter bie, og i år vil hun være spiderman[X(][8|][8D]

Annet!
Jeg har ingen barnehagebarn, men ser på meg selv som et barnehagebarn siden jeg jobber i barnehage!! Vi har ikke noe tema, kun maskeforbud! Vi hadde karneval i dag og jeg var brannmann eller brannjente som barna kalte meg, (de mener nemlig jeg er en liten jente, og ikke dame, siden jeg er yngst av alle som jobber der)hihi!![:D]

ORIGINAL: Rapunsel

Annet!
Jeg har ingen barnehagebarn, men ser på meg selv som et barnehagebarn siden jeg jobber i barnehage!! Vi har ikke noe tema, kun maskeforbud! Vi hadde karneval i dag og jeg var brannmann eller brannjente som barna kalte meg, (de mener nemlig jeg er en liten jente, og ikke dame, siden jeg er yngst av alle som jobber der)hihi!![:D]

Haha så herlige da[:)][:)] Du var sikkert en flott Brannjente[:)][;)]

ORIGINAL: Lussa88

ORIGINAL: Rapunsel

Annet!

Haha så herlige da[:)][:)] Du var sikkert en flott Brannjente[:)][;)]

Jeg var da vell så søt kan du skjønne,[:-] hehehe!! Er så artig med karneval!! Alle unger og voksne er helt i 100 hele dagen[;)]

ORIGINAL: Lussa88

Her har vi Tema i Lillgutts barnehage, Temaet i år er norske dyr [:)][:)] I tulla sin bhg har jeg ikke hørt om noe tema enda, så blir spennende og se om de har dt i år[;)]

her og har dem dyre tema i bhg:)

Tror ikke det er noe tema, har ikke hørt det i hvert fall og har ikke vært det der tidiligere år. Vi har fått arve et lille rødhette-kostyme som jeg håper hun får bruke. [:D] Vi må jo nesten ha en bildetråd med karnevalsbarna når den tiden kommer! [:D]

Back
Topp