dere med barn, hvordan og når....

Tror vi har planer om å ta henne med på ordinær ultralyd å slippe "bomben" da

Barna mine er små men tenkte å ta det når magen begynner å bli litt større. Da kan jeg si jeg har en baby i magen og dere skal bli storesøstre.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Barna mine er små men tenkte å ta det når magen begynner å bli litt større. Da kan jeg si jeg har en baby i magen og dere skal bli storesøstre.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hvor gammle er de?

Her blir nok barna å få vite det når resten av familien får vite.. Sikkert rundt uke 12. Mine er 7 og 2,5 år..
Hvordan vet jeg ikke helt enda :)

Aner ikke når men han blir den første som får vite noe :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hva tenker du?
På hvilken måte dere forteller det og når dere forteller det.

Jeg tenkte å kjøpe en t-shorte til henne som står: jeg skal bli storesøster på. Men jeg forteller ikke før uke 12. Så tenkte vi å ta henne med på ultralyden så det kanskje blir mer virkelig for henne. Hun blir 8 år omkring ultralyd timen så det er sikkert stor stas og få være med.

Kommende storebror har vi fortalt det til allerede, han er 13 mnd nå så skjønner ikke stort av det, ikke kommer han til å sladrer heller:) Hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Venter så lenge som mulig, han er 18 mnd og forstår ikke stort av dette før babyen er her uansett. Inntil da skal han få leve lykkelig som enebarn med all oppmerksomhet. Forklarer kanskje litt etterhvert som magen blir synlig og bevegelse kjennes på utsiden.

Veke 12... Mine barn er 3 og 5 år... Når dei får vite det passer dei nok på at alle får vite det;)

Veke 12... Mine barn er 3 og 5 år... Når dei får vite det passer dei nok på at alle får vite det;)
Samme alder på mine, så må nok vente med å fortelle dem det til det er greit at alle andre vet det ja ;) og så kan det være greit at ventetiden ikke blir så lang for dem.

Sent from my iPhone using BV Forum

storebror her er bare 20mnd så forstår nok ikke så mye. han vet at tante har baby i magen, og tror han har overhørt oss snakke om baby, for her en dag satt han sammen med pappan og kunngjorde at "mamma beibi magan, marius stor gut!"
så det spørs om det kanskje kommer ut tidligere enn planlagt! det er ingen av oss som har sagt akkurat det til han, så det er noe han har mikset sammen helt selv. tror og håper at vi klarer å ro det til at det er tante han mener :p flaks at det er mange med babymager rundt oss fortia!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp