Dere med barn fra før

Det blir nesten 7 år her... Veldig rart å tenke på siden jeg alltid har ønsket meg to tette..men så ble nr 2 vanskelig å få til, så da ble det sånn!

Kjenner til den. Her blir det 4 år og 8 mnd. Skulle ha 2 år mellom barna, jeg. Ting går visst ikke an å planlegge alltid. :)

Her blir de 24 mnd, sleit lenger med første en andre:happy:

Ja, det er rart det der.. Jeg syns så ofte at de som slet med nr. 1 fort blir gravide med nr. 2, men det er sikkert bare fordi jeg "tror at det er sånn". ;) Men er jo veldig fint at man slipper å streve med begge! :) Vi brukte kun 1 mnd med første, men 2,5 år på andre. Ganske uventet, kan man si :p

Ja, det er rart det der.. Jeg syns så ofte at de som slet med nr. 1 fort blir gravide med nr. 2, men det er sikkert bare fordi jeg "tror at det er sånn". ;) Men er jo veldig fint at man slipper å streve med begge! :) Vi brukte kun 1 mnd med første, men 2,5 år på andre. Ganske uventet, kan man si :p

De er noe rart, brukte liksom ca 5,5 år med første (men har jo alltid vert sløv med p pilla så kunne jo vert gravid mange år før de og) men håpte liksom på at kroppen hadde funnet ut av de etter første men turte aldri å begynne på prevensjon etter fødselen.

Her har det også tatt litt tid: Det blir over ti år mellom mine "to tette".:happy

Blir 3 år og 2 mnd mellom mine :)

Blir 4 år 7 mnd mellom de :)

Så mange det er som har noen år mellom barna. Jeg som trodde trenden var at man nærmest hadde de tettest mulig ;) Godt å se at jeg tok feil :)

Mine to eldste er det to år mellom.
Mellom yngste og den nye bebisen blir det 9,5år! :-O En ekte etterpåklatt!

4 år og 2 mnd mellom fyste og andre, mellom andre og tredje blir da 15 mnd :P

Back
Topp