dere med barn fra før

ønskebarnet

Glad i forumet
hvor mange barn har dere fra før? :-) og hvor gamle er de? selv har jeg tre jenter fra før på snart 6, 3 og 2 år:-) så dette blir nr.4. skal vel ha nok å henge fingrene i tenker jeg :-p

Jeg har 2 gutter på 3 og 6år (de fyller 4 og 7 i mai) også har jeg tvillinger i magen, så blir det 4 barn på meg og :) blir nok livat i heimen :)

såpass ja :-p blir fullt opp med andre ord! jaja, ikke noe fare med å kjede seg med det første da :-p alltids noe som må gjøres med fire barn i hus :-p spennende med tvillinger da :-D heldig:-)

Tror ikke kjede seg blir ett ord jeg får brukt for nei:p Ja, spennende med tvillinger, men også skremmende og ikke minst litt sjokkert ;)

En gutt som blir 2 år i August :)

Gutt på 3 år og bonusbarn (tvillinger) på 6 år!

En gutt som fyller 3 til sommern :)

Gutter på 4 og 7 år

Jeg har ei jente på 3 år fra før av :-)

Jeg har 3 fra før. Gutt på 9, jente på 7 og gutt på 2. Men de to eldste bor bare her deltid. Så halvparten av tiden er veldig travel, den andre rolig. :)
Så det skal bli greit at han minste ikke blir "enebarn"

moro at det er så jevn alder på flesteparten :-)
gertie: sant, trenger ikke å være redd for å bli arbeidsledig med det første akkurat :-p hehe:-) kan godt forstå at du er litt sjokkert ja:-) fullt forståelig!. kjenner jeg blir nesten litt ekstra spent på ul 11 april når det blir snakk om tvillinger her :-p hehe

Jente på 2,5 år :-)

Back
Topp