Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan vogn er dette?er 18 mnd mellom prinsessen og prinsen vår.. vi kjøpte bugaboo donkey. Blir å bruke den til neste og, det vil være ca samme aldersforskjell mellom de 2 minste.
Fungerte det greit med søskenbrett? Litt vanskelig det her! Men tenker jo også at han kanskje ikke kommer til å sitte så mye i vogn.Det var 22 måneder mellom mine to første. Vi tenkte på tvillingvogn, men syntes det var litt bortkastet. Så vi kjøpte søskenbrett til størstemann på emmaljungaen vår. I tillegg kjøpte vi en babyjogger city mini som vi har brukt masse i ettertid!
Skulle jeg ha kjøpt tvilling/søskenvogn ville jeg nok valgt bugaboo donkey. Men den er veldig dyr da
Takk! Skal ta en tittEn venninne av meg, som har en baby og en 2 åring har en Basson duo tvillingvogn/søskenvogn, MED lufthjul (tydeligvis veldig viktig ) og hun er kjeeempe fornøyd!! Den koster visst ikke så mye heller
her er linken, hvis du vil lese litt om den, sammelignet med en mye dyrere vogn
http://vognhimmelen.blogspot.no/2013/01/bugaboo-donkey-versus-basson-duo.html
Sant det!Blir to år mellom de to og vi kommer nok bare til å beholde den vi har. En sånn vanlig Simo vogn. Han har ikke så mye tid til å sitte stille uansett han storebror
Hvordan er den å slå sammen? Og er den tung ?https://www.bugaboo.com/NO/en_NO/strollers/bugaboo-donkey
Er veldig fornøyd med denne. Kan brukes som singelvogn og søskenvogn. Samt en får og ståbrett til den. Vi har duo variant.
Dyrt ja! Ekstra kjedelig når jeg syns vi nettopp har kjøpt vogn, så jeg får kanskje se an littEr enkel å slå sammen når du har gjort det noen ganger, men slik er det nok med alle vogner. Med tanke på at dette er en tvillingvogn, så er den kjempelett. Hvertfall lettere enn den andre vongen vi har. (har ei simo duo vogn). Har lufthjul, og de fremre hjulene er svingbare. Er handlekorg på siden, som er grei i bruk når den brukes som singel vogn.
Er ei dyr vogn ja, men du kan være heldig å få kjøpt den brukt, og med 30% avslag. Vi sjekket pris en dag, fikk da beskjed om at det ville komme på 13000. Reiste inn dagen etter for å kjøpe vogna, da var den nedsatt med 30%, så da betalte vi "kun" 9300.
Hvor kjøpte dere den? Vi skal også ha denEr enkel å slå sammen når du har gjort det noen ganger, men slik er det nok med alle vogner. Med tanke på at dette er en tvillingvogn, så er den kjempelett. Hvertfall lettere enn den andre vongen vi har. (har ei simo duo vogn). Har lufthjul, og de fremre hjulene er svingbare. Er handlekorg på siden, som er grei i bruk når den brukes som singel vogn.
Er ei dyr vogn ja, men du kan være heldig å få kjøpt den brukt, og med 30% avslag. Vi sjekket pris en dag, fikk da beskjed om at det ville komme på 13000. Reiste inn dagen etter for å kjøpe vogna, da var den nedsatt med 30%, så da betalte vi "kun" 9300.
Fungerte veldig bra her iallefall! Var stor stas å stå på vogna da vi var ute trillet! Følte seg som en skikkelig "storgutt".Fungerte det greit med søskenbrett? Litt vanskelig det her! Men tenker jo også at han kanskje ikke kommer til å sitte så mye i vogn.
Her blir storesøster bare 16/17 måneder, så vi kommer nok ingen vei uten vogn..Jeg ville ikke kjøpt vogn før det var rett før fødsel, evnt etterpå. En venninne av meg fikk to tette, eldste var 2 da den andre kom, og hun kjøpte søskenvogn, veldig dyr, ca 4 mnd før fødsel. Da hun hadde født var ikke eldste interessert i å sitte i vognen fordi det var sommer og han ville heller løpe rundt, så hun byttet bare til enkeltvogn, og solgte den nye dobbeltvognen og tapte halvparten av pengene. Så jeg ville nok sett ann om jeg hadde trengt det etter fødsel