Dere med barn fra før. Hva er drømmefødselstidspunkt?

:):)
Takk. Vel, hun holder seg unna folk. Sover mye. Må bruke solbriller inne, så veldig lyssky. Og svimmel. Akkurat når angstanfallet skjer så klarer hun nesten ikke å gå. Må ofte krabbe til sofa/sengen. Lukke øynene og ha det kaldt og stille rundt seg.

En fæl sykdom. Men heldigvis har hun lange og gode perioder hvor alt er som vanlig :) takler motgang særs dårlig, men det gjør jo mange som ikke er bipolare også :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Utrivelig.. Må være tungt for deg at mora di har det sånn. Utrolig hva man blir vant til å "takle", men det er jo en kjensgjerning at det går innover en når mor/far sliter..
:love2

:):)

Utrivelig.. Må være tungt for deg at mora di har det sånn. Utrolig hva man blir vant til å "takle", men det er jo en kjensgjerning at det går innover en når mor/far sliter..
:love2

Tusen takk :-) Ja, det er hardt å takle når det står på som verst. Hun får ikke til å være den bestemora hun så gjerne vil være. Og jeg ønsker for barna mine.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Håper at det begynner tidlig på morgenen, slik at mannen kan dra i barnehagen med gutten. Også er jeg ferdig, slik at han kan hente han etterpå :) gikk fort sist gang, så det kan jo gå. Ellers så håper jeg ikke på 17 mai eller at vi må begynne å styre på natten :)

Back
Topp