Dere med barn fra 8 år og oppover som spiller fotball

Min er bare 7 år, har et par (med knotter) om gangen, vokser fort. De vi har kjøpt ligger på rundt 500,-. Får 15 % gjennom idrettslaget. Ser at det blir dyrere og dyrere til eldre de blir.

Tror vi har måtte kjøpt nye 3-4 ganger siste året
 
Skoene til 11 åringen koster rundt 2500,-. Noen får han av sin sponsor, andre kjøper vi. Han har som regel 3 par i hver størrelse han trenger. Viktig med sko tilpasset underlaget og ikke bruke for slitte sko.
 
Min er bare 7 år, har et par (med knotter) om gangen, vokser fort. De vi har kjøpt ligger på rundt 500,-. Får 15 % gjennom idrettslaget. Ser at det blir dyrere og dyrere til eldre de blir.

Tror vi har måtte kjøpt nye 3-4 ganger siste året
Spiller de på samme underlag da?
 
Skoene til 11 åringen koster rundt 2500,-. Noen får han av sin sponsor, andre kjøper vi. Han har som regel 3 par i hver størrelse han trenger. Viktig med sko tilpasset underlaget og ikke bruke for slitte sko.
Jøss har han sponsor. Ikke hørt om før på så små barn
 
Han må jo ha både inne- og utesko selvfølgelig, pleier å kjøpe på XXL og har vel kommet unna med 299,- for det billigste, men tror jeg betalte 500,- for det siste paret. Jeg velger det billigste paret i riktig størrelse, så enkelt som det! :) Han får ikke nye før de er ødelagte/for små. At de blir litt slitte ila sesongen mener jeg er helt ok på det nivået han spiller! ;-) Han blir forresten 9 år i år, har vel kjøpt nye sko ca. 1 gang per år.
 
Skoene til 11 åringen koster rundt 2500,-. Noen får han av sin sponsor, andre kjøper vi. Han har som regel 3 par i hver størrelse han trenger. Viktig med sko tilpasset underlaget og ikke bruke for slitte sko.
enig med deg med at sko tilpasset underlag er viktig.
Så vi har minimum 2 par
 
Kunstgress ig gress er ikke det samme ;)
Min gjør også dt og har sko for gress og sko for kunstgress som anbefalt

De skoene han har har vi fått beskjed om kan brukes på begge deler - de spiller uansett 90 % av tiden på kunstgress :)
 
Mi er 7, og har et par til gress, et par til kunstgress og hadde et par til grus. Kjøper ikke de dyreste skoene. Vokser ut av de med en gang.
 
Tror frøkna sine kostet 599, kjøpt da hun var 6,5 da, må ha nye til neste sesong. Visste ikke at det var noe spesielt med dem, men fikk høre fra en av femteklassingene mine da vi snakket om ordebe sjalusi/misunnelse i en norsktime, at han var sjalu på datteren min fordi hun hadde så kule Messi-sko :p

Har kun ett par her, bruker vanlige gymsko de gangene treningen har vært innendørs.
 
min gutt er 8. Han har et par med tagger, det er messi skoene som vi kjøpte på salg. Vi må kanskje investere i et par nye hvis de skal spille inne i vinter:)
 
Har bare ett par.
Husker ikke hvor mye de kostet... Valgte de som satt best på foten og som passet til både kunstgress og vanlig gress. Tror de var midt på treet prismessig
 
Guttungen på 9 har to par, inne- og utesko. Kostet ca 500,- per par. Jeg syns det er i overkant mye for et par sko han får brukt i noen måneder før de ikke passer mer, og skulle helst sett at han fant seg noen billigere. Men det var de han ville ha, og da var det de han fikk
 
Vi har ett til gress og ett til kunstgress, kunstgresssko bør ikke brukrs på gress og jeg har problemer med beina selv så er nøye på å ha sko til riktig underlag.
Han fikk akkurat nye nå, ene paret til 170 og det andre 750. Begge nedsatt hhv 60 og 70 %.
De forrige fikk han i april
 
Min gutt er 9 år. Han har 1 par fotballsko om gangen :)
Han sliter de jo ganske fort ut.. Koster mellom 2-500,-
 
Back
Topp