Dere med astmabarn..

FruGull

Glad i forumet
Snuppa mi har siden onsdag hatt kraftig hoste, og vi dro på legevakten i dag for å få vite hvordan vi nå skal medisinere henne. Det er rundt 12 kuldegrader her og meldt det samme i morgen. Kan jeg sende henne i bhg?
Hun har ikke hatt feber siden i går, men hoster som en gal, helt til hun brekker seg. Blir verre av å være ute.
Har fri i morgen, så jeg kan jo ha henne hjemme, men hun har vært hjemme siden torsdag, og vi begynner virkelig å gå hverandre på nervene.. Særlig siden jeg er gravid og null energi..[&o]

Hva gjør dere med deres astmabarn?[8|][:)]

Hør med barnehagen om hun kan få være inne hele dagen, om ting går greit da.
Vi har et astmabarn som helst ikke skal ut i under 5 grader, hun får være inne. Foreldrene har levert legeerklæring på at astmaen forværrer seg i kaldt vær.

Jeg hadde ikke sendt jenta mi i bhg, om hun hadde hostet til hun brakk seg[&o] Så lenge jenta mi er i grei form så sender jeg henne i bhg. Litt hoste nå og da er greit synes jeg. Gir beskjed om at hun trenger litt medisin i løpet av dagen, så får hun det. [:)]

så sant allemntillstanden er fin på ho så sender jeg  ho i bhg,  ho har vært ganske mye syk, men helst det første leveåret, roet seg ned i fjor sommer.. som sagt, så sender jeg ho i ngh så lenge hun virker i fin form.. Brekker hun seg flere ganger til dagen???

Og det går jo ann å sende ho i bhg om ho virker fin i morgen tidelig, så gir du beskjed i bhg, at om ho hoster mye, og virker veldig plaget av dette, så kan de bare ringe deg...
Lykke til, er ikke lette slike situasjoner...

Back
Topp