Merker dere endring etter dere ble gravide?
Jeg syns min har blitt verre
Jeg syns min har blitt verre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I voksen alder har jeg kun brukt astmamedisin når jeg skal trene og når jeg er skikkelig forkjølet.. Fastlegen sa jeg ikke måtte bruke noen av de når jeg er gravid. Har takk og lov ikke hatt behov ennå, men hvis behovet melder seg sliter jeg skikkelig. Kanskje du bør høre med legen om hva alternativene dine er? Vi er jo midt i storsesongen for astmamedisiner med fuktig, varmt og kaldt klima om hverandre.
Jeg snakket med legen min sist og hun mener det er bedre at jeg bruker litt enn at barnet får mindre oksygen når jeg har anfall.
Bruker heller ikke fast, bare ved behov som deg

Jeg snakket med legen min om det i går, og hun mente akkuratt det samme som du sier. Jeg føler at pusten har blitt tyngre de siste par ukene, men jeg vet ikke om det er pga graviditeten, eller fordi jeg ikke har turt å trene så mye som jeg har gjort før. Jeg merker godt på pusten hvis ikke jeg trener som jeg pleier. Det er skikkelig ubehagelig å være rang i pusten, så jeg er såå glad for at jeg fåt ta meg en sup med Ventoline ved behov =)
Jeg har også allergi og fikk beskjed om at jeg kunne ta Cetirizin hele svangerskapet! Jaaay!!!![]()
Jeg snakket med legen min sist og hun mener det er bedre at jeg bruker litt enn at barnet får mindre oksygen når jeg har anfall.
Bruker heller ikke fast, bare ved behov som deg
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app