Dere med angelsound

Skytte84

Glad i forumet
Har dere hørt noe me den ? Hvor langt på vei var dere? Lurer på om jeg skal kjøpe meg en, klarer ikke vente på legetime uke 12, er sååå lenge til. Hørte d i uke 10 hos jordmor forrige gang.:)

Jeg har angelsound, og hørte hjerteslag tidligere denne uken. Var vel akkurat rundet 9 uker

Jordmora fant den greit i uke 10 på meg, men slet i uke 11..

Jeg har babywatcher :) Er jo nesten det samme.. Jeg er 8+2, og har enda ikke lyktes med å finne noe hjertelyd, men jeg tar ikke på vei, for det er jo veldig tidlig enda :)

Jeg har angel sound, men jeg har ikke prøvd å lytte etter den enda. 

Jeg har også angelsound, men ikke funnet noen lyd enda. Tror vel det er litt tidlig enda...

Raskatte skrev:
Jeg har også angelsound, men ikke funnet noen lyd enda. Tror vel det er litt tidlig enda...

Det trodde jeg også; men vi fant den i dag  ♥

Vi venter en babywatcher nå snart, bestilte i forrige uke :) gleeeeder meg til å få den!

de har sikkert noen brkte på finn.. søkte på det, kom opp flere.. men vet ikke om de er solgt eller ikke, gikk ikke nærmere inn på annonsene.. Men det kan jo være verdt å sjekke..? :)

Brukte den for første gang igår :) Er 11 uker imorra.. Hørte det høgt og tydelig..Kjempe kjekt ! Tok opptak på tlf og sendte til mamma og pappa, og svigers :D Artig !!

Har babywatcher, fikk inn hjertelyden i uke 9+++ :) nå hører jeg den daglig.

Hvor mye koster noe sånt?

Jeg har og angelsound. Men er usikker på om jeg har hørt lyd enda, er litt skurring i mitt apparat, og litt usikker på om jeg har hørt min egen puls eller babyen sitt hjertesalg. Så tenkte jeg sku vente noen dager å prøve igjen Har også veldig lyst til å høre litt livstegn fra den lille:)

Har angelsound, prøvd en gang, fant ikke noe hjertelyd er 11 uker i morgen

Takk for svar jenter :) Lurer på om jeg må invistere i en sånn, ser for meg d kan være litt beroligende på dager med lite liv i magen som slutten av svangerskapet.:)

Tusso86 skrev:
Jeg har og angelsound. Men er usikker på om jeg har hørt lyd enda, er litt skurring i mitt apparat, og litt usikker på om jeg har hørt min egen puls eller babyen sitt hjertesalg. Så tenkte jeg sku vente noen dager å prøve igjen Har også veldig lyst til å høre litt livstegn fra den lille:)

hjerteslagene til den lille er MYE raskere enn mine egne.. ;) Vet ikke åssen de der fungerer, men det stå ikke noe om antall slag? husker ikke hva mine lå på da de var i magen, men det kan man jo finne ut!! men er det ikke ca dobbelt så fort det lille hjertet slår, da? eller er jeg helt på villspor nå?

Back
Topp