Dere med 3 stk..

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Noen dager får jeg for meg at jeg kunne tenkt meg en unge til [8D]

Er forskjellen stor fra 2-3? Større en fra 1-2 liksom... Er det mye dyrere??

Syns det er dyrt med 2 jeg, er jo ca 4 tusen med bhg og sfo[:'(] Også er det alltid en av de som trenger noe nytt... Tenk da i tenårene...[8D][:D]

Er det dyrt og mye jobb?? Vi har jo solgt alt etter snuppa og storebror så da må eventuelt alt kjøpes inn på nytt da [:-]

Vi har plass i huset og bilen så den er jo grei da [;)] + at kommunen betaler ny vogn til de som får barn[:D]

Hender seg at jeg får den tanken også.... Men spørs om det ikke vil bli ganske så travelt?

ORIGINAL: Tyte

Hender seg at jeg får den tanken også.... Men spørs om det ikke vil bli ganske så travelt?

Det tenker jeg også på... Man har jo ikke 3 armer osv.. men siden det blir stor alders forskjell så blir det kanskje ikke så ille... men redd det blir veldig dyrt...[:-]

Skal ha nr 3 nu..og den største forandringa for vår del,blir at vi må ha ny bil..
Har ikke plass til 3 barneseter bak,så..

Eller så er jeg veldig spent på hvordan det blir å ha tre barn..

"Regelen" sier jo at det er lettere å gå fra to til tre enn fra en til to [:)]

ikke store forskjellen..
alt etter 2 barn har vært reine plankekjøringa.
merker det mest på klesvasken..vi har 5 barn

Syns ikke det var store forandringen fra 2 til 3 og her er de 6 mnd , 2,5 og 5 år ... Bekymringer for tenåra har jeg ikke [:D]

nei,det er ikke noe verre med 3 enn 2,merker jo det litt på pengene,men sånn er det[:D]
vi kunne godt hatt 4 barn og så er ikke mye mer stress sånn sett,som du sier så blir jo de du har større og den ene er allerede skole gutt??

Jeg har bare en enda, men jeg har 4 søsken. Mamma sier at etter 4 er det ett fett hvor mange fler man får (overgangsmessig) [:D]

Økonomisk har vi aldri lidd noen nød. Hatt det som folk flest -Det vi trenger uten å bli bortskjemte, men litt trangt innimellom uten at vi barna merket det.

Mamma var hjemmeværende i flere år mens pappa jobbet med middels/beskjeden lønn mens nå jobber mamma 75% i hjemmetjenesten. (ikke noe å bli rik av det heller, men alle monner drar)

Jeg og mannen min som er enebarn, vil ha mange barn. Det er en STOR glede å ha mange søsken og vokse opp i en stor familie!

Lykke til!

jeg syns det var større overgang fra 1-2 enn det var nå fra 2-3.. er liksom vant til at det er flere som skal ha hjelp.

Jeg har vokst opp med liten familie så det er en av grunnene til at jeg vil ha en unge til, kjempe koselig med stor familie [:D]

Men hvordan få mannen med på denne planen? Han sa tydelig at det holdt med 2, men ser han smug titter på små bebiser inni mellom... [:D]

Back
Topp