Dere med 3 ( el flere ) barn

Mamusia

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvordan er det, er det to som ligner mer på hverandere enn den tredje, eller er alle tre ganske like, eller alle tre veldig forkjellige?
Jeg har to gutter som er på mange måter like, og mange andre måter helt ulike, bare optisk så er en blond og har blå øyne og en mørk og brune øyne
(og sitter her og forestiller meg hvordan en evt. tredje kunne bli[:)], insp av nyfødtbildetråden)

her er alle 3 ganske like men samtidig forskjellige. Enkelte bilder fra de var litt mindre så har vi problemer med å se hvem det er[8D]

oj, såpass [:)]
spennende, de er jo selvsagt alle individuer, men på noen søsken ser man så mye likhet og på noen andre ingen i det hele tatt...

jentene er ganske forskjellige.mens guttene er ganske forskjellige NÅ,mens på noen av babybildene så vet jeg ikke hvem som er hvem[&o]

Eldstegutten er mork og grågrønne øyne, mellomste gutten er lysblond med grå øyne og lillejenta er mørkune øyne. eldste og yngste som likner mest.

jentene mine er veldig lik utsende messig, mens guttungen ikke er så lik.
han er mellomst.
jeg synes det var sprøt og få ei jente som var så lik ho jeg har fra før av.

De to eldste begynner og bli mer og mer like, lillemor syns JEG er helt forskjellig fra de andre to.. MEN, det er øyet som ser, får høre mye forskjellig![;)]

har 3 barn som er veldig ulike (alle har samme far).

Har fire ulike unger, både i sinn og skinn[:D] Eldste har annen far da. De to neste er begge blonde og blåøyde, men gutten er kraftig bygd og veldig rolig. jenta har lyse krøller (aner ikke hvorfra) og knallblå øyne. Hun er hyper og temmelig krevende. Minsta er mørk med mørkebrune øyne (samme far som de to lyse), og alltid blid og ganske livlig. den eldste og nr tre var utrolig like som babyer, tar feil på bilder (og de har ikke samme far).

Utrolig rart at søsken kan være så ulike egentlig...

våre jenter er ikke spesielt lik hverandre..

Jeg ser ikke sånt selv da, men får høre at minste er utrolig lik på eldste. Til og med kompisene til eldstemann på 10 - 11 år, så det.
Mellomste er ikke lik de, men de er vist litt søskenlike etter som jeg hører. Ser jo at de er ulike da, men skal mye til, før jeg ser likhet uansett da.

Mine 3 var veldig like da de var baby...alle har blå øyne og lyst hår og jeg fikk alltid høre at de ligna på faren men nå etter de ble eldre så er eldstemann fortsatt snytt ut av nesa på faren mens jenta mi e mer lik meg og småen e en god blanding[:D] men man ser godt at de e søsken[:)]

ORIGINAL: tindra

våre jenter er ikke spesielt lik hverandre..

hehe, nå ser man jo barna dine i signaturen, synes tre av dem har lik munn (utrykk) og de to andere har lik munn[:)] utrolig fine barn og fantastisk med så mange!!!

Back
Topp