Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: skravlekjærringa
Vg hadde vel nettopp en artikkel om dette, mener det var Volvo ettellerannet stasjonsvogn og Ford mondeo stsjonsvogn som var best når det gjaldt plass til 3 seter baki
ORIGINAL: CHICKA™
Jeg kjøpte meg nettopp MIstshubitshu Space Wagon 7 seter..
Ikke noen kassebil, men helt vanlig bil i formen, bare to ekstra seter man kan legge ned!
Er stooorfornøyd! [:D][:D]
ORIGINAL: larviksjenta
vi har ford mondeo 02modell og jeg prøvde sette inn babysetet her om dagen og det går kanskje med et ekstra hardt dytt i døra hver gang. jeg har be safe izi up (15-36kg) bak føreren og et besafe izi combi i midten. kan hende det blir bedre plass om jeg omrokkerer på setene.
men før hadde vi en mondeo 1996 modell og den var det mye bedre plass i.
ORIGINAL: larviksjentajøss.vi hadde en 95 mod før,og den var det myyyye dårligere plass enn i 2001 mondeoen våres.Det sa de som er selgere av Ford også,at disse ikke kunne sammenlignes i plass,de nyere var mye større i baksete.
vi har ford mondeo 02modell og jeg prøvde sette inn babysetet her om dagen og det går kanskje med et ekstra hardt dytt i døra hver gang. jeg har be safe izi up (15-36kg) bak føreren og et besafe izi combi i midten. kan hende det blir bedre plass om jeg omrokkerer på setene.
ORIGINAL: Dollface™
ORIGINAL: larviksjenta
uten å si det for sikkert, så tror jeg det er bedre plass om babysetet står i midten.. fordi maksbredden på izi-setet er høyere enn på barnesetet slik at det ikke treffer håndtaket på døra? [:-] Vet ikke, bare en teori.. men forferdelig tungvindt å ha det i midten da.. [8D]
ORIGINAL: Elvir@
ORIGINAL: larviksjentajøss.vi hadde en 95 mod før,og den var det myyyye dårligere plass enn i 2001 mondeoen våres.Det sa de som er selgere av Ford også,at disse ikke kunne sammenlignes i plass,de nyere var mye større i baksete.