Dere med 3 barneseter i baksete

tipp

Forumet er livet
Hvilken bil har dere? Vi må ha en større bil,men jeg vil ikke ha noe sånn carawelle ol.Vil egentlig bare ha en vanlig bil egentlig.

men hvilken bil har dere?

Vi har VW touran. I baksete på den, er det tre separate seter + at bagasjerommet er stort. Vi har 7 seter, men når de to bakerste ligger nede, blir det helt flatt der, så de ligger ikke i veien.

Vi har ikke tre barneseter bak da, men guttene sitter på pute med rygg, og da er det god plass til en stor merson mellom de, så jeg regner med at eg barnesete hadde fått plass

Kan absolutt anbefale den bilen!!

Ja, jeg har veldig lyst på en sånn bil. Synnes de er ganske fine å se på og. Hadde vært perfekt,men har ikke råd til en så ny bil[&o]

Vg hadde vel nettopp en artikkel om dette, mener det var Volvo ettellerannet stasjonsvogn og Ford mondeo stsjonsvogn som var best når det gjaldt plass til 3 seter baki

ORIGINAL: skravlekjærringa

Vg hadde vel nettopp en artikkel om dette, mener det var Volvo ettellerannet stasjonsvogn og Ford mondeo stsjonsvogn som var best når det gjaldt plass til 3 seter baki

Så flott[:)] Ford mondeo er jo en OK bil. Volvo blir vel litt dyrt igjen for vår lommebok[&o] men takk for tips[:)]

Jeg kjøpte meg nettopp MIstshubitshu Space Wagon 7 seter..
Ikke noen kassebil, men helt vanlig bil i formen, bare to ekstra seter man kan legge ned!

Er stooorfornøyd! [:D][:D]

ORIGINAL: CHICKA™

Jeg kjøpte meg nettopp MIstshubitshu Space Wagon 7 seter..
Ikke noen kassebil, men helt vanlig bil i formen, bare to ekstra seter man kan legge ned!

Er stooorfornøyd! [:D][:D]

Har sett litt på de og[:)] Men sambo vil ikke ha sånn... jeg synnes de så veldig greie ut[:)]

Dette ser veldig bra ut[:)] var litt redd for at jeg måtte kjøre rundt i en kasse bil pga barne setene. Så dette ser lovende ut jenter. takker for ale svar[:)]

Vi har Passat st.vogn. Bruker to puter + et barnesete.

Vi hadde Ford Mondeo før,nå har vi ww Passat,og vi har 3 barneseter[;)]
det går også 3 barneseter i Bmw 5 serien vet jeg også.

Volvo v70 har plass ja, og de trenger ikke være så dyre, vår er en 2001 og kan fåes fra ca 150.000 [;)] fine og trygge biler [:D]

vi har ford mondeo 02modell og jeg prøvde sette inn babysetet her om dagen og det går kanskje med et ekstra hardt dytt i døra hver gang. jeg har be safe izi up (15-36kg) bak føreren og et besafe izi combi i midten. kan hende det blir bedre plass om jeg omrokkerer på setene.

men før hadde vi en mondeo 1996 modell og den var det mye bedre plass i.

ORIGINAL: larviksjenta

vi har ford mondeo 02modell og jeg prøvde sette inn babysetet her om dagen og det går kanskje med et ekstra hardt dytt i døra hver gang. jeg har be safe izi up (15-36kg) bak føreren og et besafe izi combi i midten. kan hende det blir bedre plass om jeg omrokkerer på setene.

uten å si det for sikkert, så tror jeg det er bedre plass om babysetet står i midten.. fordi maksbredden på izi-setet er høyere enn på barnesetet slik at det ikke treffer håndtaket på døra? [:-]  Vet ikke, bare en teori.. men forferdelig tungvindt å ha det i midten da.. [8D]

jøss.vi hadde en 95 mod før,og den var det myyyye dårligere plass enn i 2001 mondeoen våres.Det sa de som er selgere av Ford også,at disse ikke kunne sammenlignes i plass,de nyere var mye større i baksete.

ORIGINAL: Dollface™

uten å si det for sikkert, så tror jeg det er bedre plass om babysetet står i midten.. fordi maksbredden på izi-setet er høyere enn på barnesetet slik at det ikke treffer håndtaket på døra? [:-]  Vet ikke, bare en teori.. men forferdelig tungvindt å ha det i midten da.. [8D]

ja det je å har tenkt. det beste blir å ha hu største i midtern egenlig for da kan hu snike seg forbi basen til babysetet.
men drømmer om en større bil ja

ORIGINAL: Elvir@

jøss.vi hadde en 95 mod før,og den var det myyyye dårligere plass enn i 2001 mondeoen våres.Det sa de som er selgere av Ford også,at disse ikke kunne sammenlignes i plass,de nyere var mye større i baksete.

gjelder ikke her i hvertfall, det er helt sikkert..

Passat har relativt god plass :)

Her kan du se bilde av to forskjellige Passater med tre barneseter bak:
http://sikringavbarnibil.blogspot.com/2007/10/biler-med-plass-til-tre-barneseter.html

Vi har ford Galaxy 7 seter og det er syv "forseter" så tre barneseter bak er ingen problem[;)]

vi har to volvo v40'er og i dem får vi plass til pute me rygg bilstol til jenta på 4 som er en stol fra 9 til 36 kilo og babystol... får også påass til pute me rygg og to bilstoler fra 9 kilo og oppover...

jeg har ikke selv men søstern har... de har en gutt på 2 og 2 jenter på snart 4 mnd å de har seat alhambra (tror det skrives sånn) den er veldig stor så de kjører tvillingvogn rett inn og har også plass til vogna til eldstemann om de vil... de har også god plass i baksetet og har ikke forsetene oppi dashen... hehe... god plass hele veien...[:D]

Back
Topp