dere med 3 barn...

• Trådstarter Trådstarter * supermeg*
  • Opprettet Opprettet
S

* supermeg*

Guest
sikkert spurt om dette før, men...

hvordan var overgangen fra 2 til 3.. Innbiller meg den er større enn fra 1-2..

hvor mange soverom har dere[:)]

Her var overgangen fra 2-3 større enn fra 1-2. 1.mann var 9år når 2.mann kom, og nr 2 var 4.5år når nr 3 kom. Merket ikke mye til overgangen fra 1-2 pga stor aldersforskjell. Nr 2 og nr 3 er tettere i alder så derfor merket jeg den overgangen mer.

Glemte å skrive at vi har 3 soverom.

overgangen ifra 1-2 var større enn ifra 2-3. vi har 3 soverom.

ORIGINAL: turboquattro

hvor mange år er mellom dine?

det likte jeg å lese.. hiih

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

hehe.. ja, er den ikke større enn fra 1-2 så er det supert[:)][:)][:)] men klarer ikke helt å finne ut når det evt passer med en til[8D]

overgangen fra 2-3 gikk som en lek, fra 1-2 var myyyye større

ORIGINAL: * supermeg*

hehe.. ja, er den ikke større enn fra 1-2 så er det supert[:)][:)][:)] men klarer ikke helt å finne ut når det evt passer med en til[8D]

samme her! hehe.. Jeg vet jeg vil ha en til, men når? Han er jo bare 5 mnd ennå.. Men, det kribler i eggstokkene[:-][:-]

ORIGINAL: * supermeg*

samme her! hehe.. Jeg vet jeg vil ha en til, men når? Han er jo bare 5 mnd ennå.. Men, det kribler i eggstokkene[:-][:-]

såpass[8D] nei, her er mini over 2 år og nå er jeg muligens klar for det[;)] men bare muligens..

Kjør på! Blir jo akkurat 3 år mellom de om du er lett på befruktningen.. Hehe.. [:)]

Du har uansett 9 mnd på å forberede deg[;)][:D]

Kjør på! Blir jo akkurat 3 år mellom de om du er lett på befruktningen.. Hehe.. [:)]

Du har uansett 9 mnd på å forberede deg[;)][:D]

ikke sant[8D] de to andre ble til uten noen prøving, så får se får se.. liker at de bare kommer uten at jeg planlegger[8D]

vi har nå 3 jenter ....eldste jenta er nå 5 år nr 2 er 2,5 år (blir 3 i februar) og minstemann er 6,5 mnd....overgangen var større fra 2 til 3 barn enn hva den var fra 1 barn til 2 barn....og vi har 3 soverom

overgangen var nesten ikke merkbar syns jeg, men så har jeg stor aldersforskjell mellom barna (5-6 år) vi har 3 soverom, så mellomste og minsta deler rom, men det går kjempe fint[:)]

Back
Topp