Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
eldste og neste er det 3 år og 9mnd.
mellom nr2 og tvillingene er det 4år.
og mellom eldste og tvillingene er det nesten 7år.
her var det ikke så stor forkjell på 1 og 2 barn.men veldig forskjell på 2 og 4barn[;)]
er ikke bare bare å doble ungeflokken heller[8D]
har 17 mnd mellom nr 1 og 2, og 3 år mellom nr 2 og 3.
syns d var ganske stor overgang.
før var vi 2 voksne på 2 barn, og vi hadde tid og dele oss i 2 så begge fikk gjøre d de ville.
nå er vi en voksen på minsten "hele" tiden hun er 18 mnd. så hun er ikke stor nok til og gjøre alt som de eldste vil.
men jeg tenker om et par år så er d enklere og ta hun med også.
men foreløbig må vi bare gjøre d beste ut av d. og for min del så syns jeg ikke d er så stress som jeg hadde trodd.
18 mnd mellom nr. 1 og nr. 2, og det blir ca 22-23 mnd mellom nr. 2 og nr. 3.
Erfaring må vel jeg også komme tilbake til, men tror det er litt større forskjell fra 2 til 3, ja[;)]
Har fire, jeg da - med en bonusbaby da. Det er 3 år mellom nr. 1 og nr 2., og 3 år mellom nr. 2 og nr 3 & 4. Ganske nøyaktig - alle har bursdag mellom 1. og 22. august [8D]
Har Magnus på 8, Tara på straks 4 og Liam på 3 mnd..jeg syns det er perfekt alder mellom[:D] har ca 4 år mellom hver av de og da var det aldri 2 bleie barn på en gang, de forstår mer og klarer seg selv litt osv.. så overgangen fra 2-3 merket jeg nesten ikke engang.. 0 sjalusi og ikke mer styr syns jeg, og ja jeg er ofte nok alene med alle 3..er like mye krangling mellom de eldste med og uten en lillebror[8D]
mine barn er 11 år, 9 år og snart 2 år. og ja, for oss var det er stooooor overgang fordi de eldste var blitt så stor at man hadde blitt vant til litt "frihet" og de var veldig selvstendige.
men samtidig var det deilig med så stor aldersforskjell, for man fikk mye tid til linus, og masse hjelp fra de eldste.
Er spent på hvordan det blir når nr 4 kommer. blir 2 år opp til linus .