dere med 2 tette

anne84mod

Glad i forumet
dere som har to tette. brukte dere soskenvogn mye? usikker paa hvordan jeg skal ha og hvor mye den kommer til aa bli brukt. gidder ikke aa kjope en til mange tusen hvis jeg ikke kommer til aa bruke den. ser ikke helt for meg at jeg kommer til aa bruke den mye i vinter, men til sommeren saa maa jeg nok ha en.

Kommer jo helt an på.

Når vi fikk nr 2,så var det 2 år imellom nr 1 og nr 2. jeg var fast bestemt på å ikke ha søsnkenvogn.men skjønte jo fort at jeg burde investere i en[:)] men nå var vi ute å gikk hver eneste dag[:)]

Nå med nr 2 og nr3,så har vi ikke brukt den like mye siden nr2 går i bhg.Men den er veldig veldig grei å ha når vi trenger å bruke den[:)]

har 13 mnd mellom og bruker den masse , nesten bare den som blir brukt

Bruker den endel.. Leverer og henter småen i bhg i den, og triller på tur ned i sentrum osv..
Kjøpte titanium baby, billig og god[:D]

har 16 mnd mellom mine, brukte nesten ikke

har brukt den masse, både til nr1 og 2 og 2 og 3. Men jeg har ikke hatt noen i barnehagen, de har vært hjemme..

Jeg hadde ikke men er 20 mnd mellom dem.hadde dem vært så tette som det du skal ha hadde jeg nok garanter kjøpt det.

Jeg har hatt søskenvogn og har brukt den kjempemasse. Har phil&teds sport og har brukt den både når jeg var ute med en og to[:D]

Kunne ikke klart meg uten for brukte den hver dag[:D]

Jeg kjøpte en men hadde nok ikke trengt det[8D]
Den er bare brukt en gang.
Men i å med jeg ikke har fått tatt lappen enda,er den kjekk å ha i tillfelle jeg må komme meg avgårde med begge ungene[:)]

Har ikke, fordi sambo mente det var heeelt unødvendig. Jeg skulle mer enn gjerne hatt, så nå tror jeg vi skal kjøpe en rimelig trille. Carena sin sannsynligvis.

Barna er 2 år og 9mnd. Har gått helt greit uten altså, brukt babybjørn på minsten når størsta ville sitte i vogna litt. MEN; skulle gjerne hatt fra dag 1. Tror jeg ville brukt den mye!

takker for svar. maa nok invistere i en eller annen slags soskenvogn skjonner jeg. gikke masse tur med snuppa. kommer vel ikke til aa gaa saa mye turer med begge to samtidig da snuppa ikke syntes det er saa goy lenger.men siden hun ikke skal i bh for til neste aar saa er det nok kjekt forde med ei soskenvogn[;)]

Kommer jo an på hvor mye du bruker vogn til vanlig. Er 20 mnd mellom våre, og da de var små var jeg avhengig av å gå ett stykke for å komme til bhg til eldstemann, da var tvillingvogna god å ha. + at jeg var en del på åpen bhg med dem begge og det var kjekt å ha søskenvogna når vi skulle ta bussen dit, ofte sov de samtidig og lå og koste seg sammen.

Bruker den faktisk fortsatt, nå er eldstemann 3,5 år og minsten snart 2 - men den er kjekk å ha om vi skal gå en tur til butikken og størsten ikke orker å gå hele veien f.eks.

Har fått låne av søstra til sambo. Hadde vi ikke det så troooor jeg vi hadde invistert i det alikevel.
Triller stort sett storebror i barnehagen, og da må jeg nesten ha søskenvogn[:D]

Vi har en tvillingvogn-trille, men bruker den ikke så mye. Bruker den mest hvis jeg skal alene på kjøpesenter eller liknende, for det kan være greit å ha eldstemann i vogn og ikke løpende rundt i alle retninger når jeg har med begge gutta.

Vil anbefale deg å evt kjøpe en lett vogn som er enkel å ta med, ikke en stor og tung.. [;)]

Mine var ikke sånn kjempe tette, 21 mnd mellom.
Men eldstemann var så aktiv at jeg var nødt å ha han i vogn.
Så jeg brukte tvillingvogna masse [:D]

Bruker den veldig lite. Har lillemann i BabyBjørn og storemann i vanlig trille... men den kommer nok til nytte, når lille blir for stor for BabyBjørnen, dem er jo veldig små ennå, store går ikke en gang, så satser på at jeg kommer til å bruke den mer etterhvert...

jeg har to forholdsvis tette. er 16mnd mellom dem, og jeg har Brukt Søskenvogna MASSE! hadde ikke klart meg uten! men nå går ikke noen av mine 2 i barnehagen, vet ikke om jeg hadde kjøpt om han gjorde det...!

Back
Topp