dere med 2 tette..

Zoobles

Forelsket i forumet
skal dere kjøpe søskenvogn?
jeg har en som snart fyller 1 år, har ikke lappen,så må gå å levere han i barnehagen, da må jeg jo ha lille i magen med, og må nesten ha tvillingvogn,men jeg vil ikke bruke tvillingvogn når jeg går på tur med han alene,mens storebror er i barnehagen.
Og storebror må jo ha en vogn i barnehagen"sove-vogn" så jeg må uansett kjøpe ny vogn til lille i magen, så da må jeg egentlig kjøpe 2 nye vogner? uff, kjenner det skal bli trangt økonomisk her! [8D]

sånn kunne jeg jo hatt,men kjedli om storebror nekter å stå på det.. hehe..

Vi hadde et søsken sete som vi plaserte oppå dypvogna. Og når babyen nermet seg året, var storebror stor nok til ståbrett. eller han satt litt foran på joggetrilla. Men det er to år mellom mine da:-)

Blir vel 19mnd mellom våre. Er ikke sikker på det enda, får se ann litt.
Snuppen kommer ikke til å være i bhg vær dag, så da er det kanskje greitt å ha ei vogn så han får vært med og.

Har temmelig vogndilla, så skal ikke så mye påvikning til[8D]

Hva med å ha en i vogna og ha den andre i bæresele? Jeg er en stooor tilhenger av bæreseler [:D]

hæ? ikke noe problem å bruke bæresele om vintern da!

Fines forskjellige typer bæretøy, babyen kan ha på seg klær, du kan ha ytterjakke rundt hele sullamitten etc, no problem [;)]
(Blir faktiskt supervarmt når man bærer, for babyen får varme fra deg og du fra den)

ORIGINAL: S.Reve

ORIGINAL: puusen

Blir vel 19mnd mellom våre. Er ikke sikker på det enda, får se ann litt.
Snuppen kommer ikke til å være i bhg vær dag, så da er det kanskje greitt å ha ei vogn så han får vært med og.

Har temmelig vogndilla, så skal ikke så mye påvikning til[8D]

du trenger en søskenvogn [8D][8D]

okei da[;)]

Ja det blir nok søskenvogn siden Oliver ikke er så veldig stor ennda når babyen kommer, han kan ikke stå på brettet når han er så liten [:)]

Noen som  har linker til noen greie søskenvogner?

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Ja det blir nok søskenvogn siden Oliver ikke er så veldig stor ennda når babyen kommer, han kan ikke stå på brettet når han er så liten [:)]

Noen som  har linker til noen greie søskenvogner?

Var veeeldig stiv pris på den også [:-][8D]

blir å invistere i ei søskenvogn slik at det går ann å gå turer i helgene og på kveldene.
og når mellomste er i barnehagen blir jeg å bruke den vogna til spiren i magen

Hjælp, vi må ha tvillingvogn... Har alltid blitt småsvett bare av å se på damene med tvillingvogn i byen.......... Blir vel 17 mndr mellom mine, så da er det vel ingen vei utenom.. Har tenkt å være hjemme med begge to også så må ha en god vogn!
Og den må kunne snus, kan ikke tenke meg å ha minsten vendt fra meg.....
*ser tusenlappene flakser avgårde...*

Back
Topp