Dere med 2 tette=)

LykkeMamma

Flørter med forumet
Åssen syns dere det har vært? jeg har ei på 10 måneder nå og vil prøve og få nr 2! =)

Hektisk - men veldig flott! Glad de er jevnaldrene, og at jeg/vi slapp å "begynne på nytt" da lillesøster kom. :) 15,5 mnd mellom mine..

Det er "livat i heimen" som vi sier på trøndersk, men det er utrolig morsomt og herlig.

De er 1 og 2 år (13 mnd mellom) og finner allerede på leker begge to kan leke sammen med. Det er så gøy å se på!

det ønsker jeg meg å, har en på 5 år og en på 8 mnd, håper vi får til så fort som mulig med nestemann, håper på litt mindre opphold mellom nr 2 og 3 :-) søstern har bare 15 mnd mellom sine og de leker kjempe fint sammen, passer på hverandre å, veldig koselig å se de har glede av hverandre og kan leke sammen. (selv om ikke alle er sånn da ;-) )

masse lykke til ihvertfall :-)

Så hyggelig og høre, syns det er så mange som sier det er så veldig slitsomt jeg

LykkeMamma skrev:
Så hyggelig og høre, syns det er så mange som sier det er så veldig slitsomt jeg

Til tider så er det jo det. Men det tror jeg det er med en 4 åring og 1åring også. Eller en 5åring og 1åring. Jeg tror barn alltid vil finne en grunn til å krangle, uansett alder.

Og som regel har man to bleiebarn. Mange tror at det er ufattelig slitsom, men det er det ikke. Det blir en enkel rutine og det koster ikke mange kaloriene å skifte på to unger framover bare en.

Back
Topp