Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bdancer
jeg vil ikke ha to tette nettopp pga at jeg ikke hadde klart å ta meg av et eventuelt eldre søsken til Odin da jeg gikk gravid med han eller de første månedene. Da bør du ha en flink mann hvertfall...
ang bekken og rygg-plager. trener du noe for det?
ORIGINAL: hønselovisa og egget
jeg har en kronisk ryggskade som aldri blir bedre og en kraftig bekkenløsning.. klarer meg ved hjelp av sambo!
fikk beksjed om at jeg var lur om jeg var ung når jeg fikk barna mine, nå er jeg 25 og snart tobarnsmor..
det er tøft som fy, jeg sover lite og er ikke helt humørstabil fordi jeg har vondt, men jeg har en snill mann, og det gjør det lettere
ORIGINAL: cathkal
jeg vil ikke ha to tette nettopp pga at jeg ikke hadde klart å ta meg av et eventuelt eldre søsken til Odin da jeg gikk gravid med han eller de første månedene. Da bør du ha en flink mann hvertfall...
ang bekken og rygg-plager. trener du noe for det?
jeg venter på komme til hos fysio men er laaaaang ventetid:(
Oki..ja jeg går tur i skog å mark hver dag.ujevn terreng er det beste jeg kan gjøre.
ellers har jeg ryggøvelser jeg gjør
så bra da[:)] vil anbefale deg å trene gjerne med veiledning fra fysio så kan du slippe unna neste gang med bekkenlødning hvertfall.
Snakk med mannen din om hvordan dere kan klare dere hvis du i værste fall stort sett blir "sengeliggende". mannen bør jo være forberedt på å bli "alenefar"...