Dere med 2 biler?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Åssen gjør dere med bilseter og baser?

Vi har kjøpt en base og sete, men mannen skal jo brukse sin bil på jobb når jeg har perm, men hans bil er jo hovedbilen som brukes på alt felles, burde vi kjøpe ekstra base til setet eller er sete til?

Vi har bare en bil man kan ha barnesete i.. Storesøster sitt sete MÅ festes med isofix,og det er det ikke i varebilen :( jeg vil ha ny bil/ekstrasete som kan festes uten, så jeg slipper å hente/levere i bhg hver dag :p

Vi brukte det første sete uten base i begge bilene. Det er jo veldig lettvint i motsetning til de større setene. Da må man ha to føler jeg. Jeg orker ihvertfall ikke å flytte det tunge setet frem og tilbake.

Setet kan vel festes uten base? Evt kan du jo prøve å finne en base brukt (Men da følger jo også ekstra sete med).Men vet flere som kjøper ekstra base ny.

Setet kan vel festes uten base? Evt kan du jo prøve å finne en base brukt (Men da følger jo også ekstra sete med).Men vet flere som kjøper ekstra base ny.

Vi vil ha isofix da dette er mye lettere :) er vel vanskelig å finne bare basen brukt så blir evt å kjøpe den ny...

Vi har en base og ett sete... Kommer til å bare bytte d over når vi skal bytte bil:p;) blir nok ikke å orka kjøpe en til base... Er lett å feste i min bil da, klikker den bare i isofix, men må belte feste i den andre bilen:p

Jeg hadde hatt hovedbilde hjemme og latt mannen kjøre den andre.

Vi har 2 biler. Kommer til å ha basen i min bil og når vi skal kjøre hans bil fester vi bare sete uten base.

Vi har to biler, har et sete til storesøster i begge bilene, og skal et babysete m/base i begge bilene..

Har to biler, men er kun seter i min bil. Er den vi kjører ellers når vi skal på noe og bag er rett borte i gaten, så der går vi. Jeg har touran og han har kånebil (Toyota Yaris) :p

Fester bare setet uten base når vi kjører andre bilen:) liten UP så ikke plass til base tipper eg;)

Vi har familiebilen med ordentlige seter med isofix og baser, og så i mannen sin bil, som kun brukes til levering i bhg/skolen (maks), er det pute og en beltestol :)

Tenkte nå med første setet at vi bare fester uten base hvis vi skal bruke bilene om hverandre. Innen vi bytter til sete nr 2, så har vi forhåpentligvis bytta ut de to bilene til én, så derfor blir ikke det noe problem. Han har arbeidsbil i tillegg, trenger vitterlig ikke to private. Så lenge vi har en som er god på glatta.

Sist hadde vi base kun i ene bilen, denne gangen går vi for to baser og en bilstol. Storesøster har ett sete i hver bil, og det vil nok lillebror også få når han går over fra babystolen til større sete.

Back
Topp